4

97 10 5
                                    

Ráno mně probudila skvělá vůně, hned jsem vstala a šla do kuchyně. Byl tam Bill a dělal palačinky. Tohle ráno si nechám líbit.

D - Dobré ráno.
B - Dobré ráno, jak ses vyspala?
D - Dobře co ty?
B - Taky, jen tvůj kocour se ke mně furt sral.
D - Se mu líbíš, Patrika třeba neměl rád.
B - Já jsem lepší než Patrik.

Nad tím jsme se oba zasmáli, udělala jsem nám kafe a vyndala jsem marmeládu a nutelu aby jsme si ty palačinky mohli něčím namazat. Poté nandal palačinky na stůl a oba jsme se pustili do jídla.

B - Devlin můžu někdy za tebou přijít do práce?

Nad tímhle tím jsem se uchechtla..on vlastně neví kde pracuju. A řekla bych že tam pak nebude chtít.

B - Co?
D - No můžeš, ale když ti řeknu kde dělám tak tam nepůjdeš.
B - Jsi mafiánka nebo co?
D - Ne, starala se o těla v márnici. A občas jsem na patalogiii.

Bill se chtěl napít kafe ale jak jsem to řekla tak mu zaskočilo a kašlal.

B - Cože?
D - Slyšíš dobře Billlíku.
B - A tobě ta práce nevadí?
D - Ne, jsou za to nádherný peníze a zajímá mě to.
B - Bože holka...jsi zajímavá.
D - A furt tam za mnou chceš přijít?
B - Jo klidně jen ne když budeš třeba pitvat.
D - Dobře, no teď budu mít ranní tak můžeš za mnou přijít. To je většinou i míň práce.
B - Dobře, hele já se najím převléknu pojedu domů za Pumpou a ve 15:00 tě vyzvednu ano?
D - Dobře a kam půjdem?
B - Do cukrárny s pak se půjdem někam projít.
D - Fajn to zní jako super plán.

Usmáli se na sebe a dál si povídali a jedli. Když jsme dojedli tak se Bill převlékl rozloučil se mnou a jel domů. Těším se až se zas uvidíme, je mi s ním fakt dobře. Ale mám času dost, tak jsem zas uklidila. Osprchovala se. Usušila jsem si vlasy a pak vyžehlila. Rovnou jsem se nalíčila jako vždy. Černé stíny a trochu pudru. Nevím jak se mi to povedlo ale už bylo 14:15. Tak jsem se šla vybrat nějakej fit.

Vzala jsem si tohle, a už jsem jen čekala na Billa

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.




Vzala jsem si tohle, a už jsem jen čekala na Billa. Ve 14:55 mi psal že tu je, vzala jsem si věci zamkla za sebou a šla za ním. Nastoupila jsem k němu do auta a hned jsme se obejmuli. Pochválil mi můj vzhled a já se lehce začervenala. Povídali jsme si celou cestu, hlavně o kapele. Ráda ho posclouchám, po chvilce jsme přijeli k jedné cukrárně. Šli jsme dovnitř a sedli si. Já si objednala vanilkový dort s colou. A Bill měl dort s jahodama a nějakou limonádu. Furt jsme se smáli.

B - Řekni mi něco polsky znám jenom kurva.
D- Dobrze się z tobą bawię.
B - A to znamená co?
D - Je mi s tebou dobře.
B - Aw nápodobně.
D - A co ty a holky?
B - Jsem sám, hledám tu pravou nechci ztratit čas s někým kdo není pravý osobně jsem rád zle mám vůbec na sebe čas. Narozdíl od Toma jsem nikdy neměl holku jen na jednu noc.
D - Chápu, no já upřímně to mám podobně. Teď chci od vztahu pauzu.

Ještě chvilku jsme si povídali ale Bill za nás oba zaplatil, já ho jen praštila do ramene. Nechtěla jsem aby za mně platil, poté jsme se šli projít do jednoho parku furt jsme si smáli a dělali si srandu ze všeho. Nevnímala jsem vůbec nic jen nás dva. Už se stmívalo tak jsme se usoudili že je čas už jéct domů. Oba na nás čekají naši mazlíčci. Šli jsme zas k jeho autu, a on mně odvezl domů.

D - Děkuju za dnešek Bille. Určitě to zas zopakujeme. Děkuju.
B - Taky děkuju.

Usmáli jsme se na sebe a obejmuli, dala jsem mu malou pusu na tvář a šla pryč ještě jsem se na něj podívala a všimla jsem si že se červená z té pusy. Bylo to roztomilé.

Vypadáš jako já...Kde žijí příběhy. Začni objevovat