17

83 10 5
                                    

M - Kde máš auto?
D - Mám píchle kolo.
M - Jak si mohla píchnout? Byla si měsíc pryč.
D - Myslím že to udělala Lili.
M - Měla bys to nahlásit..je to blázen.
D - Asi jo..
M - Dneska tě vyzvedne Bill?
D - Ano
M - Tak mu to řekni.
D - Víš jak by šílel?
M - Protože,mu na tobě záleží však tě MILUJE.
D - Ty jsi z toho hotová jako puberťačka.

Jen protočila očima a potáhla z cíga a pak ho típla. Šli jsme po chodbě, když chtěla Meri jít za půlt ( nvm jak se tomu říká) tak mě zastavila.

M - Máš tu nějakej balíček Devlin!
D - Od koho?
M - To nevím, od Billa?
D - Nechal by tu vzkaz.
M - Tak to otevři.

Otevřela jsem balíček...to nebylo od Billa..byla tam moje fotka kde měla imitovat že jsem ověšená. Byli tam žiletky a...prasečí srdce s nápisem ,,příště tu bude tvoje,,

M - Tohle není od Billa.
D - Ne...to není.

Vyhodila jsem to, a šla si protáhnout z elektronky...tohle je nenormální. Už mám jen dvě hodiny do konce práce tak mám jen už nějaké papíry...ale furt jsem myslela nad Lili. Kurva! Tohle není Lili co znám! Jo Lili co znám tak je nána ale ne magor!!

Dvě hodiny uběhli jako voda já se šla převléct do civilu. Pak jsem šla za Meri, měl by u ní čekat Bill. Šla jsem za nima a Bill už tam čekal, hned jak mě viděl mně obejmul.

B - Budeš spát u mně! Meri mi řekla o tom ránu a o tom balíčku.
M - Promiň.
D - Neomlouvej se..Bill má pravdu, pojedem domů sbalím si věci vezmu Scara.
B - Tak jedem.

Rozloučila jsem se s Meri a šli jsme s Billem ke mně. Přijeli jsme ke mě, otevřela jsem dveře. Vytáhla jsem kufr a balila si věci.

B - Vem si i ten druhej, zdržíš se u mně ano?
D - Dobře, ve skříni je přenášečka pro Scara. Prosím sbal věci pro Scara.

Kývl na mě a šel tak udělat, sbalila jsem si rychle oblečení, nějaké papíry a důležité věci laptop atd. Bill šel odnést Scara do auta a jeho věci. A pak mi pomohl s kuframa, a zamkla jsem. Připadám si jako nějakej uprchlík, měla jsem slzy v očích. Bill si toho všiml otočil se ke mně a položil kufr. Svoje ruce položil svoje ruce na moje tváře a políbil mně.

B - Všechno bude v pořádku lásko...slibuju.

Chytl mě za ruku a rychle jsme šli k autu, snažili jsme se aby nás neviděla. Co když nás sleduje? Nastoupili jsme do auta a rychle jeli, Bill jel jinou cestou kdyby nás sledovala...možná přeháníme ale opatrnosti nikdy není dost.
Přijeli jsme k Billovi domů rychle zavřel bránu, a oddechl jsme si..šli jsme odnést věci dovnitř a pak jsme vypustili Scara.

D - Tak Scare tohle bude dočasný tvůj domov..můj taky.

Pohladila jsem ho po hlavě a koukali jsme si do očí..upřímně jsem se bála že by se Lili vloupání ke mně domů a ublížila mu...Scar je prostě moje láska.
Bill ke mně přišel a obejmul mě,já jsem ho obejmula taky a silně.

D - Tohle je už šílený.
B - Bude to dobrý...jsem tu.
D - děkuju.

Podívali jsme se na sebe a políbili se..jeho rty mě uklidnili. Ty jeho kroužky jsou příjemně chladivé. Víc jsem si ho k sobě přitáhla, a on mně zas pevně držel za zadek. Po chvilce jsme zapojili naše jazyky. Jednou Bill zvedl jednu mojí nohu a držel si mě za stehno aby se ke mně víc přitiskl. Začal mně líbat na krku..zrychlil se mi tep. Srdce mi bušilo jako o závot. Sakra...mám na něj chuť.

D - Bille...chci tě..

Vypadáš jako já...Kde žijí příběhy. Začni objevovat