Přijeli jsme ke Gustavovi, čekali tam kluci. Tohle už musím oznámit policii, ale už byli na cestě Tom je zavolal. Po chvilce co jsme my přišli přijeli Policie. Řekli jsme jim co se všechno stalo, sami byli překvapený co to je magora. Řekli ať s Billem dočasně změnili bydlení. Poděkovali jsme a rozloučili se s nima. Já šla do koupelny a zamkla se, brěcela jsem. Kvůli mě se musíme s Billem dočasně bydlet někde jinde..kvůli mě zabila psa..tohle moc. Někdo klepal na dveře otřela jsem si slzy.
D - Ano?
Gu - Devlin ? Jsi v pohodě?
D - Ano.
Gu - Tak můžu dál
D - Jo.Odemkla jsem a doufala že nepozná že jsem brečela.
Gu - Když chceš lhát tak to udělej tak aby to nebylo poznat jako ty tvoje oči. Máš všude černo.
Hned mě obejmul a já zas začala brečet. Hladil mě po vlasech a utěšoval mě.
D - Kvůli mě zabila toho psa, pokazila tu akci. Kvůli mě se Bill musí dočasně odstěhovat...kdybych se nerozešla s Patrikem byl by klid.
T - A ty by ses trápila ve vztahu s člověk kterého bys nemilovala.
Ve dveřích se objevil Tom s Georgem a Billem. Bill přišel ke mně a obejmul mně a políbil na čelo.
B - Nic není kvůli tobě..miláčku. Nezlobím se, pojedem do Lipska. Tam mám provizorní byt kvůli těhle situacím.
D - A-ale co moje práce?
B - Řekneš jim co se děje, a vezmeš si volno, zítra si pojedeme pro věci co si vezmeme sebou a pojedem k tobě do práce ty jim to tam řekneš a pak pojedem do Lipska. Tam nás nenajde.
D - Ale co když půjde po klucích aby zjistila kde jsem?
Ge - Myslíš že my nemáme zbroják? + máme ochranku. O nás se neboj, teď jde o tebe.Kluci se na mě usmáli a já na ně taky...nedokážu si představit co bych dělala kdybych byla na to sama...asi byla už mrtvá nebo byla v Polsku.
Když jsem se uklidnila šla jsem se napít čisté vody.
D - Gustave? Nemáš na půjčení něco na spaní? + něco v čem bych zítra mohla odjet? Mám jen tyhle šaty.
Gu - Jo mám, půjčím ti na spaní nějaké tričko a šortky. A na zítřek nějaké kalhoty a tričko jen podprdu nemám.Nad tou poznámkou jsem se uchechtla. Byla tak blbá až vás to přimělo se nad tím zasmát.
Gustav odešel pro to oblečení a já se šla odlíčit a sundat ty prameny. Pak mi jen podal oblečení do kterého jsem se převlíkla. Všichni kromě Gustava spali jen v trenkách bo kdyby jim měl Gustav půjčit oblečení tak se do toho nevejdou hlavně Bill.T - Vole! Nechceš zatopit? Je tu zima!
D - Můžeš se večer tulit s Georgem aby ti bylo teplo.
T - Od čeho mám Billa? Billíků!Hned jak Bill uslyšel Toma tak se z koupelny ozval jeho hlas.
B - NE!
T - Vole! Ty jsi přírodní topení!
D - Tome? Ty jsi jak malej.
T - Ty mi nic nevyčítej, ty si zas spala v jedné posteli se 5 klukama.Hned jak to slyšel přišel Bill a koukal na mně, a pak na Billa zda dobře slyšel.
D - Jo, ale to jsou bráchové. Byli jsme malí a taky jsme tak spali jen u babi v Polsku.
B - To jste neměli kde spát?
D- Měli..ale prostě nás dali automaticky k sobě.
T - Tak ti nebude vadit když se k vám přiseru.
D,B - NE.
T - Fajn, ale jestli kvůli vám nastydnu budete se o mně starat.Jen jsem na Toma vyplázla jazyk a šla si lehnout do jednoho pokojů pro hosty co tu měl Gustav. A za mnou šel Bill. Lehli jsme si do postele a lehli si k sobě. A během chvilky jsme usli.
Probudila jsem se v 8 ráno. A Bill ještě tvrdě spal. Já vyklouzla z jeho náruče a šla pryč. Gustav už byl v vzhůru, zrovna si obouval pantofle aby si šel ven zapálit. Když jsme se viděli tak jsme na sebe kývli, já si vzala z kabelky elektronku a šla s ním ven. Kde jsme si chvilku povídali. Když dokouřili tak jsme šli dovnitř a on mě zavedl k němu do pokoje kde mi půjčil kalhoty, tričko a mikinu.
ČTEŠ
Vypadáš jako já...
RomanceDevlin si žije normální život, jen její vztah s přítelem není už jako dřív. Jednoho dne šla z práce a srazilo jí auto...ale ještě netuší že ten cizinec jí změní život.