25

75 8 2
                                    

Jsme v Lipsku už 5 dní...a policie Lili furt nenašli . Už se chci vrátit domů, ale kdybych se tam vrátila do Berlína tak nejsem v bezpečí, už aby to skončilo.

D- Bille jdu se projít!
B - Dobře dávej pozor.
D - Neboj.

Vzala jsem na sebe jen lehký kabát vzala si kabelku kde jsem měla doklady a i pistol. Bez ní nikam nejdu dokud je Lili venku. Obula jsem se a vyšla ven, chci si to tu prohlédnout. Došla jsem do centra města kde byla kavárna. Koupila jsem si kafe a vzala si ho sebou, je to tu opravdu krásné ne že ne. Podívala jsem se do různých obchodů s oblečením a něco si i koupila. Pak jsem zašla do cukrárny na dort, v klidu jsem seděla sama a jedla si spokojeně dort. Jen kolem mě prošla nějaká žena s kapucí nedával jsem tomu pozornost. Chtěla jsem si z kabelky vyndat mobil ale byl tam papír. Kde se vzal? Vzala jsem jo a podívala se na něj, přečetla jsem si co tam je...KURVA

,,Já si tě najdu všude,,

Je tu Lili. Rychle jsem zaplatila a šla domů, už se stmívalo. Dala jsem si do kapsy pistol kdyby náhodou. Cítím se jako by mně někdo lovil. Šla jsem přes park nikde nikdo. Jen já a lampy, jenže ticho prolomilo pískání.

L - Devlin..já tě najdu všude.

Najednou se objevila přede mnou asi tak 7m ode mně. Ruku jsem dala hned do kapsy kde je zbraň.

D - Dej mi už pokoj! Já za jeho smrt nemůžu!
L - Víš jaké to je přijít o bratra? Ty jich máš 5...Patrik byl můj bratr..já ho milovala.

Najednou vytáhla nůž..to nemyslí vážně?! Vytáhla jsem pistol a namířila jsem na ní.

D - Odlož ten nůž. A odejdi.
L - Myslíš že se tě bojím?

Šla ke mně rychlou chůzí, namířila jsem na její rameno a vystřelili jsem. Ona se hned sesypala na zem a držela si rameno které jí krvácelo. Využila jsem příležitosti a rozeběhla jsem se domů. Běžela jsem tak jak mi to nohy dovolili. Otevřela jsem dveře a hned za sebou zavřela, a lapala po dechu.

D - BILLE! VOLEJ POLICII! POTKALA JSEM LILI A CHTĚLA MĚ NAPADNOUT!
B - Cože?! Jak ví že tu jsme?! Stalo se ti něco?!!
D - Ne..měla nůž a chtěla mě napadnout, vytáhla jsem pistol a střelila jí do ramene.

Bill ke mně přišel a obejmul mně silně. Obou se nám zrychlil tep. Bill vzal mobil a volal Policii, a po chvilce přijeli. Otevřeli jsme jim dveře a ptali se nás co se stalo. Všechno jsem jim do podrobna řekla. Usoudili že budou s náma, že nám zařídí ochranu. Dneska tu s náma zůstane paní policistka. Tohle je prostě noční můra, šla jsem do ložnice a zas jsem brečela.

D -dlaczego ja? proszę, niech to się już skończy. Chcę znowu normalnego życia (proč já? prosím ať je konec..chci zas normální život)

Přišel do pokoje Bill, bylo na něm vidět že už je z toho taky unavenej. Sedl si ke mně a podíval se na mě.

B - Myško..vše bude dobrý musíme vydržet.

Políbil mně na čelo a pohladil po tváří, obdivuju ho že mě neopustil aby měl klid.

D - Proč si mě ještě neopustil? Mohl si mít klid.
B - Miluju tě, a neopustím tě.

Usmála jsem se na něj a políbila ho na jeho rty. Poté jsem se na něj podívala a hleděli jsme si do očí.

D - taky tě miluju a děkuju.

Usmál se na mně a políbil mně. Držel si mně u sebe jako plyšáka. Až jsem nakonec usla. Probudila jsem se v 8:30. Bill ještě spal, já se jen převlíkla a udělala ranní hygienu a šla do kuchyně. Policistka co tu s náma byla přes noc už se probudila.

D - Dobré ráno..chcete kafe? A něco k jídlu?
P - Dobré ráno, kafe by bodlo a něco k jídlu taky děkuju.

Usmála se na mě a já jí úsměv oplatila. Udělala jsem nám kafe a nandala jsem nám buchtu co jsem včera upekla. Sedli jsme si ke stolu a povídali si. Je ode mně o 5 let starší, je hodně milá a zábavná. Myslela jsem že mi její přítomnost bude vadit ale spíš se s ní hodně sblížím.

Vypadáš jako já...Kde žijí příběhy. Začni objevovat