Gökyüzünde ışıltı saçan Güneş.
Gün boyu bize ısı ve mutluluk verir.
Gökyüzünde geceleri yükselen ay.
Bize büyülü Bir mahkumiyet verir.Güneş doğarken ekilen umutlar.
Ay yükselirken intihar eder.
Gündüz güneşin ışıltısı ile Sevinç buluruz.
Gece ayın ışığında huzur buluruz.Ayın ışıltısı ile dans eden parıltılı yıldızlar.
Yıldızlarla birlikte gökyüzünde
Sonsuz bir hikaye yazılır sessizce.
Ve sonsuzluğa kadar mahkum kalırım geceye....
Bazı ortamlar vardır size nerede olduğunuzu sorgulatır. Şuan bende o ortamlardan birindeydim. Gizem sanki yatağıymış gibi üç tane sandalyenin üstüne uzanmış elindeki tencereden sarma yiyordu. Bir tencere dolusu sarma.
Ethemi orada öylece bırakıp gitmek içime hiç sinmemişti ama hak etmişti gerzek herif. Eve gitmiştim üzerimi değiştirmiş dershaneye gitmek için hazırlanmıştım. Annem yine, yine ve yine bu gece eve gelmeyeceğini söyleyince dershaneye gitmedim. Gizemi armış ve Derinin annesinin restoranına gelmiştik. Bu gece Derin hanımın evinde yatıya kalacaktık. Gizem löpür löpür sarmaları gömerken, Derin kederli kederli Kutay'la çekindiği fotoğraflarına bakıyordu. Derin, derin bir iç çekti. Kulağındaki kulaklığıyla kendini edit videolarındaki kız gibi saçma sapan depresif hareketler yapıyordu. Olmayan göz yaşını bininci peçetesiyle silip ayağımın dibindeki çöp poşetine fırlattı.
Acaba Ethemin üstüne çok mu gittim?
Vicdanlı tarafıma göz devirdim.
Hem seni aldatsın hem de seninle yakınlaşamıyor diye dert yaksın. Bizde derdimiz var diye ortalıkta dolanıyorduk . Beyefendinin derdi hepimizden mühim. Keşke bıraksaydım da geberseydi o nehirde!
Agresif tarafımla her zamanki gibi hemfirdik. Haklısın agresif tarafım ona yaptıklarım az bile. Kederli kederli Derinin kedisi Mıncık'ı seviyordum. Turuncuya yakın sarı tüyleri bana Ethemi hatırlatıyordu. Ah be Mıncık, Ethem gibi yakışıklı ol ama sakın onun gibi karaktersiz olma. Mıncık kendini kurtarmak adına kucağımdan atlatıp miyavlamaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONSUZ DANS
Teen FictionOna gecelerim'in karanlığına hapsolduğumu ve yaşamın acı verdiğini söylediğimde herzaman ki gibi tepkisiz kalacağını düşünüyordum ama beni İlk defa yanılttı "İzin ver geceni aydınlatan, ay ışığın olayım." Diyerek kalbimin derinliklerine bir ay'ın um...