☾ BİR KIZIN ADIM ADIM ÖLÜME GÜNLÜĞÜ☾Ağlıyorum.
Ve kimse duymuyor.
Boş karanlık bir odadayım, çığlık atıyorum kimse duymuyor kimse görmüyor. Çığılıklarımın yankısı bir tek bana zarar veriyor. Ben insanları kırmadıkça onlar beni parçalıyor.
Sustukça ölüyorum.
Öldüğüm yerde üşüyorum.
Ben hep üşürdüm.
Kimse beni ısıtmadı.
Ben hiç ısıtılmayan kız Gece Y⃠A⃠K⃠A⃠R⃠A⃠N⃠.
5 SAAT ÖNCE
Kararım kesindi, Bana yapılan biri bin sayardım.. Canımı acıtanın canlarını yakacaktım çünkü ben YAKARAN'dım.
Hep yakardım.
Yine yakacaktım.
Paparazziye;
İşine yarayacak bir şovum var.
Eğer bana yardım edersen yılın bomba
Haberini sana sunarım.
Pencereme dönüp daha yeni doğmaya başlayan güneşi seyrettim. Cevap kısa sürede yetişti.
Paparazzi:
Haberi görmeden sana garanti veremem.
Yardım edebilirsen ederim.
Paparazziye:
Merak etme elinin uzanmadığı hiç bir yer yok.
Paparazzi:
Haber kimle alakalı bari onu söyle Yakarancık :)
Avının isimlerine aç bir avcı gibiydi Paparazzi. Okuldaki öğrencilerin günahlarını gün ışığında açığa çıkarırdı. Hatta biyografisinde; Karanlıkta bile sakladığnız sırları gün ışığında açığa çıkartırım. Sırlar en çok sahibini yakar... Yazıyordu. Bu kişi her kimse yalana tahammülü yoktu ayrıca ahlak bekçiliği yapıyordu.
Paparazziye:
Selin ve Ali
Paparazzi:
Ooww! Baya sıkı bir bomba ha... Severim.
Yardım edeceğim.
Gerisi kolaylıkla hallolmuştu.
ŞİMDİ
Kolumu hapseden sıkı parmakları arabasının kapısını açacağı zaman gevşedi.
"Sen ne yaptığını sanıyorsun?" dedim dişlerimin arasında. Annem en ters bakışlarını atıp, "Bu olanları her kelimesine kadar konuşacağız küçük hanım! Bin şu arabaya." Annemin arabaya binişini donuk bakışlarımla seyredip ardından yavaş hareketlerle arabaya bindim. Beynim donmuştu sanki, gözlerimle gördüğüm her şey bulanıklaşmaya başlamıştı. Annem arabayı çalıştırıp sürmeye başlarken gözlerimi yumdum ama arada bana dönüp delici bakışlarını hissedecek kadarda kendimden geçmemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONSUZ DANS
Teen FictionOna gecelerim'in karanlığına hapsolduğumu ve yaşamın acı verdiğini söylediğimde herzaman ki gibi tepkisiz kalacağını düşünüyordum ama beni İlk defa yanılttı "İzin ver geceni aydınlatan, ay ışığın olayım." Diyerek kalbimin derinliklerine bir ay'ın um...