Tam 7 yaşında..
Tam 7 yaşında babamı kaybettim,
çocukluğumu kaybettim, ruhumu kaybettim, masumluğumu kaybettim, sevdiklerimi, evimi, neşemi...Ben hayatımdaki her şeyi kaybettim.
Benim hayatımda çocukluğuma dair hiçbir şey kalmadı.
Ben neyin ne olduğunu yeni kavrayan küçücük bir çocukken acı gerçekler yüzüme tokat gibi çarpılmıştı.
Ben o yaşta sokakta kumla, oyuncaklarla oynayıp mutlulukla yaşayacağıma, içime kapanıp nefrete bürünerek büyüdüm.
Ben o yaşta doğum günümde alacağım kırmızı kurdeleyle süslenmiş kutuları görmeyi planlarken, babamın bedenini taşıyan tabutunu gördüm.
Ben o yaşta çok sevdiğim çocukluk arkadaşımla oyun oynamak için heyecan içinde sağa sola koşuşturmak yerine, onları geride bırakıp yurtdışına gitmek zorunda kaldım.
Ben o yaşta babam eve gelince kucağına atlayıp sarılıp öpmek yerine, babamın altında yattığı toprağı öpüp sarıldım.
Ben çocukluğumu yaşayamadım.
Ama ben hiç ağlamadım.
Ben hiç yıkılmadım.Ben hiç güçsüz olduğumu hissetmedim.
Benim içimde beslediğim nefretim bana güç verdi. Benim nefretim tüm duygularımın önüne geçti. Benim nefretim herkesi yıkıp geçti.
Benim nefretim büyüyerek intikam doğurdu ve ben nefretime karşı, o intikama sahip çıkacağıma söz verdim.
🌷
Pencerenin camından yüzüme vuran güneş gözlerimi acıtmıştı. Yüzümü buruştururken gözlerimi kırpıştırdım.
Elimdeki elmadan kocaman bir ısırık alırken karşımdaki mavi gözlere kilitledim bakışlarımı."Eğer bir gün sana ihanet edersem.." Bacak bacak üstüne atarak oturduğum koltukta parmağımdaki yüzüğü inceledim. "Beni affedebilir misin?"
Bakışlarımı tekrar ona çevirdim. Sırtı bana dönüktü. "ihanetin affı olmaz.." Geniş omuzlarının üstünden bana bakarak "benim kadınımda bana ihanet etmez."
Gözlerimi kısarak büyük bir ciddiyetle karşımdaki koca bedeni baştan aşağıya süzdüm. "Nasıl bu kadar eminsin?" Dedim.
Uğraştığı işi bırakıp bana döndü. "Söylesene.." Dolaptan aldığı bardağa şişedeki portakal suyundan döktü. Merakla söyleyeceği şeyi bekledim.
"Benim için ölüme kollarını açan bir kadın, bana ihanet eder mi?"
İnstagram hesabımıda takip ederseniz sevinirim:))
İnstagram: arymel1intizar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİZAR
Teen FictionBirbirlerinin zaafını keşfeden iki genç, babalarının ölümünün intikamını almaya çalışırlar. Ancak, bu intikam hedefiyle giderek daha derin bir çıkmaza sürüklenirler. Karanlık sırlar ve duygusal bağlar arasında sıkışıp kalan gençler, aşk ve intikam a...