21.BÖLÜM

2.8K 189 65
                                    


Sen ol da, ister yar ol, ister yara;
Lütfun da başımın üstüne, kahrın da.

-Şems-i Tebrizi

Bölüme başladığınız saat?? Oy ve yorumlarıda unutmayalım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüme başladığınız saat?? Oy ve yorumlarıda unutmayalım.

"Nare kızım öyle sessiz sessiz nereye gidiyorsun? Ablan parka gidelim dedi hadi gel." dedi Yeşim. Nare elindeki küçük papatyayı sıkı sıkı tutup annesinin yanına gitti.

Babasının izni varken Gaziantep'e gelmişlerdi. Karnı burnunda annesinin yanına gidip elini tuttu. Ablası ve babası çoktan parka gitmişlerdi, ablası salıncağa binmiş babasıda onu sallıyordu.

"Ben kaydırak kayıcam anne sen otur." dedi Nare. Annesi banka otururken oda koşarak kaydırağın oraya gitti. "İlk önce papayta kaysın sonra Nare kaycak." Nare elindeki papatyaya gülümseyip kaydıraktan aşağıya bıraktı.

Ardından kendisi kayınca başka bir çocukla kafa kafaya çarpıştılar. Nare ne olduğunu anlamadan elini alnına koyup ağlamaya başladı. Şahin Nazlı'yı bırakıp Nare'nin yanına koştu. Karşısında ki oğlan sadece elini alnına koymuş dolu gözleri ve sarkan dudağı ile ağlamamak için kendisini sıkıyordu. Yeşim ise bankta keyif yapma düşüncesini bu bağırışla yarıda bıraktı.

"Tamam çocuklar tamam." dedi kızının alınını okşarken. "Geçti güzel kızım," dediğinde Nare "Bu oylan kafama dan yaptı." dedi ağlayarak. Şahin diğer çocuğa dönüp. "Acıyor mu evladım." dedi alnına bakarken. Umarım ikisininde alnı şişmezdi.

Yeşim penguen gibi yürüyerek kızının yanına geldi. "Öpeyim geçsin annem gel." Yeşim kızının alnından öpünce bir anda sustu Nare. "Papaytam nerde benim?"

Yine gözleri dolmaya başlayınca Şahin "Aman kurbanın olayım kızım ben sana bulurum papatya yeterki ağlama." dedi. Köşeden hala alnını tutarak izleyen çocuk "Yere düştü sandım fotoğraf makinamla çekmek için aldım, al burada papatyan." Minik ellerinin arasında ki papatyayı ağlamaktan kızarmış küçük burnu, kırmızı tombul yanakları ve yeşil gözleri ile ona bakan kıza uzattı.

Şahin ve Yeşim durmuş Nare'nin nasıl bir tepki vereceğini izliyorlardı. Nare karşısında ki oğlana baktı, baktı. Ardından gülerek "Göslerin çok güzel." dedi, papatyayı çoktan unutmuştu. Onun yerine Yeşim aldı papatyayı elinden, bir dakika sonra yine sorardı emindi. Nare birşeye bağlanırsa çok değer verir, kaybedince çok üzülürdü.

Nare'nin iltifatı karşısında donup kaldı gözleri güzel oğlan. Şahin ise kaşlarını çatmış kızına bakıyordu. "Senin adın ne oğlum?" dedi Yeşim.

NareHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin