finalne streszczenie

70 6 45
                                    

so
this is it

Oto finalne streszczenie. Doczytajcie do końca, na dole jest kilka ważnych informacji. Ale na razie- miłego czytania <3

Tak więc na początku opiszę to, co miało się stać, to, co miałam konkretnie zaplanowane, następne kilka rozdziałów. Ostatnio skończyliśmy na Techno próbującym wytłumaczyć Fundy'emu życie furrasa, Sapnapie który był hardcorowo ghostowany przez George'a, jakiejś kłótni między Tommym a Tubbo i pojawieniu się Karla.

Teraz... co miało dziać się potem.

Technoblade proponuje Fundy'emu potke, która przyspieszy objawienie się jego furrasowatości, mówiąc mu, że jeśli poczekają na naturalne wystąpienie tych jego mocy etc to się DreamXD dowie. Fundy przyjmuje potke (tu byłby fajny opis dość bolesnej procedury zmieniania się w furrasa). Techno tłumaczy mu, jak ma sięgać po swoją moc i czekają na drop. Fundy próbuje i- znika. Po kilku dość niezrozumiałych akapitach okazuje się, że kolega umie się teleportować. Na razie zostawiam ten wątek, lecimy dalej.

Sapnap w chwale przerywa kłótnię dotycząca zamykania Quackity'ego w dziurze. Nagle bum przychodzi nowy dzieciak - prosze panstwa oto Karl. Najwyższa pora xD
Kolega opowiada, ze znalazl sie tu jakis czas temu, niezbyt wie co się dzieje i wgl. Karlos pozaje Sapanapa ale chyba bez wzajemności, wiec wywiązuje się taka rozmowa

-Hej! Ja cie znam!
-Uhh, jestes pewien?
-AH NO TAK CHYBA CIE MUSIALEM Z KIMS POMYLIC

Karl więc stwierdza, ze bedzie udawac, ze wcale Nicka nie zna. Dowiadujemy się (wsm juz wiecie z fragmenciku), że hobby karla polegało na stalkowaniu Sapnapa UwU
Tu byłby też iconic dialog, między Karlem a Sapnapem :D
-A ty? Jak umarłeś?
-Ja... nie pamiętam...

***

A cóż się stało z Tommym? Łazi sobie przez las, kulturalnie sobie płacze i w pewnym momencie spotyka Fundy'ego. Gadają sobie, Fundy mówi, że jeszcze tu wróci, a następnie znika. Tomas troche mysli, a następnie wraca do płakania i pokazuje nam flashbacka, z którego dowiadujemy się, że wcale sytuacja nie wyglądała tak, że Tommy się zabił, a później Tubbo, tylko było na odwrót. Tommy popełnił samobójstwo (nie wymyśliłam jak ): ), ponieważ stracił przyjaciela. W sensie, kojarzycie special walentynkowy? No.

Tekst Tubbo z ich kłótni sprzed chwili ''Nie wiem po co za mną tu polazłeś, serio. Nie prosiłem cię o to'' odnosił się do tego, że Tommy zabijając się, jakby no poszedł za nim. imo smutne trochę. Niefajnie (jak to wymyślałam, to byłam wściekła na Tubbo, który rozwalił mój ulubiony friendship i zaczął być bff z ranboo. Wtedy byłam fanką nr 1 tommy'ego i literalnie płakałam przez to po nocach)

***

POV Philza. Kolega sobie siedzi w swoim zamczysku i przylatuje do niego kruczek. Mówi mu, że DreamXD zaraz do niego wbije zapytać go o Tommy'ego. Phil się sra i leci gdzieś portalem.

***

POV Puffy. Znowu ma swoje epickie sny o koleżance (tak, to Drista) z lochu nr 1. Ta ją informuje, że wsm to opracowała plan ucieczki i uda się jej wydostać zza krat. Co później- to będzie większy problem troszkę, ale prosi ją o pomoc. Puffy się budzi, słabo cokolwiek pamięta, ale jest już prawie pewna, że Drista żyje i znajduje się właśnie w lochu 1.

Spami Technoblade'owi żeby przyszedł pogadać, bo ma bardzo ważną sprawę. Techno przybywa (wraz z kolegą (Fundy)) i na początku Puffy protestuje ale pozwala zostać i furrasowi juniorowi.

Trochę Techno jest exposed, bo przyznaje się do tego, że wiedział o istnieniu Dristy, nawet ją odwiedzał. Zamierza przemilczeć fakt, że wiele razy robił jej krzywdę. Kiedy Puffy mówi, że ma spierdalać, Techno stwierdza, że tej rozmowy nie było i niech zrobią sobie z tymi informacjami co chcą, ale niech go w to nie mieszają. Zamierza już stąd iść, ale pojawia się Philza.

A ty? Jak umarłeś? || KarlnapOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz