Πίσω στο σήμερα η δεύτερη μέρα του αγώνα, το Σάββατο κύλησε ήρεμα χωρίς παρατράγουδα με τον Max να παίρνει την pole position για ακόμα μια φορά.
Την επόμενη μέρα το πρωί η Amelia ξύπνησε με μια δόση ενθουσιασμού αλλά και άγχους ταυτόχρονα. Ήταν το όνειρο της να τραγουδήσει σε μια πίστα της formula 1 και δεν ήθελε τίποτα να πάει στραβά.
Αλλά η μοίρα είχε αλλά σχέδια γι'αυτή. Δεν είχε προλάβει καλά καλά να σηκωθεί, όταν το τηλέφωνο της άρχισε να χτυπάει. Στην οθόνη εμφανίστηκε το τηλέφωνο του manager της και το σήκωσε.
"Καλημέρα Amelia. Με κάλεσαν από την διοργάνωση και ζήτησαν αν είναι εφικτό να πεις 2 τραγούδια απόψε γιατί το άλλο act ακύρωσε."
"Με δουλεύεις έτσι; Έχω κάνει πρόβες μόνο για 1. Δεν γίνεται αυτό που ζητάνε."
"Amelia, έχεις ταλέντο. Γι'αυτό σε επέλεξα. Ξέρω ότι μπορείς να το κάνεις και γι'αυτό δέχτηκα την πρόταση τους." η Amelia έμεινε.
"Τι έκανες; Πώς το δέχτηκες χωρίς να με ρωτήσεις;" είχε αρχίσει να εκνευρίζεται.
"Amelia, είναι η ευκαιρία σου. Το ξέρω ότι μπορείς να το κάνεις. Και εσύ το ξέρεις. Ενημέρωσε με σε παρακαλώ για το τραγούδι. Τα λέμε." έκλεισε το τηλέφωνο και εκείνη πήρε μια βαθιά ανάσα.
"Max!" φώναξε όσο πιο δυνατά μπορούσε.
"Σε σκοτώνουν ή κάτι;" την ρώτησε μπαίνοντας στο δωμάτιο.
"Θέλουν να τραγουδήσω 2 τραγούδια απόψε!" του είπε φανερώς αγχωμένη.
"Ωραία. Το πρόβλημα δεν βλέπω που είναι!" έκατσε δίπλα της.
"Ότι έχω κάνει πρόβα μόνο για 1."
"Τραγουδάς από όταν είσαι 5 χρόνων Ami. Αλήθεια, πιστεύεις ότι χρειάζεσαι πρόβα γι'αυτό;" την αγκάλιασε.
"Ναι αλλά δεν ξέρω τι να τραγουδήσω."
"Αυτό δεν είναι πρόβλημα." την σκούντηξε. "Δείξε τις δυνατότητες σου. Πες κάτι γαλλικό. Συνήθιζες να τα λατρεύεις πριν αρχίσεις να γράφεις τα δικά σου."
"Νομίζω ξέρω τι θα πω!" έστειλε μήνυμα το τραγούδι και σηκώθηκε.
"Λοιπόν πάω κάτω. Όταν είσαι έτοιμη φεύγουμε." της χαμογέλασε πριν βγει από το δωμάτιο.
Περίπου μία ώρα αργότερα ήταν έτοιμη και περνώντας τις τσάντες με τα πράγματα της κατέβηκε κάτω.
"Θα πάμε με ένα αυτοκίνητο;" ρωτήσε τον Max βάζοντας τον συναγερμό.
"Με 2. Ο Danny είναι ήδη εκεί με το δικό του." πήρε την μία τσάντα της. "Τι είναι όλα αυτά;" την κοίταξε με απορία.
YOU ARE READING
Book 1: Racing Hearts (Carlos Sainz)
FanfictionΕκείνος διάσημος οδηγός αγώνων.. Εκείνη ανερχόμενη τραγουδίστρια.. Εκείνος ταξιδεύει όλο τον κόσμο για να τρέχει στις πίστες.. Εκείνη προσπαθεί να χτίσει το όνομα της στην Ισπανία αλλά και σε όλο τον κόσμο.. Εκείνος προετοιμάζεται για τον αγώνα στο...