❤️ Wedding Day ❤️

48 1 22
                                    

Amelia's POV

8 μήνες αργότερα. 31 Δεκεμβρίου του 2029. Όλοι έτρεχαν ασταμάτητα πάνω κάτω στο σπίτι. Η μέρα ήταν μεγάλη και οι τελευταίες ετοιμασίες για τον γάμο έπρεπε να γίνουν άμεσα.

Η Amelia είχε ξυπνήσει από τις 6:00 λόγω άγχους. Πρώτη φορά στη ζωή της αγχωνόταν για κάτι τόσο πολύ. Ήθελε όλα να πάνε τέλεια και το γεγονός ότι ξημέρωσε βροχερή μέρα την εκνεύριζε, γιατί η βροχή δεν βοηθούσε τα σχέδια της.

"Τι θα κάνουμε; Το μαλλί δεν θα σταθεί με τέτοιο καιρό." κοίταξε την αδερφή της που βρισκόταν στο πλευρό της.

"Χαλάρωσε αγάπη μου. Τόσο η δεξίωση όσο και η τελετή είναι στο εσωτερικό χώρο. Το μαλλί σου δεν θα πάθει τίποτα." την παρηγόρησε για χιλιοστή φορά.

"Και αν το μετάνιωσε και δεν θέλει να με παντρευτεί;"

"Θα σου είχα τηλεφωνήσει να το ακυρώσει!" την διαβεβαίωσε ο αδερφός της.

"Amelia, ο Carlos σε αγαπάει περισσότερο από οτιδήποτε στον κόσμο. Δεν υπάρχει περίπτωση να το ακυρώσει ούτε τώρα, ούτε ποτέ!" η μητέρα της την αγκάλιασε.

"Ναι αλλά..." πήγε να πει.

"Δεν υπάρχει αλλά!" διέκοψε ο αδερφός της. "Έμαθε ότι το πέντε ετών παιδί ήταν δικό του και αντί να σε χωρίσει σου έκανε πρόταση γάμου. Ακόμα πιστεύεις ότι υπάρχει περίπτωση να το μετάνιωσε;"

"Έλα πάμε να σε ντύσουμε. Θα κρυώσει ο άνθρωπος να σε περιμένει μέσα στη βροχή." την τράβηξε η αδερφή της.

Carlos's POV

"Carlos ξυπνά!" ο Max άρχισε να του πετάει πράγματα.

"10 λεπτά ακόμα!" παραπονέθηκε.

"Αυτό είπες και την προηγούμενη φορά!" μπήκε στην συζήτηση ο Lando. "Σήκω αλλιώς θα βάλω τα βαριά μέσα να σε ξυπνήσουν. Milo, P.."

"Καλά-καλά σηκώνομαι!" άνοιξε τα μάτια του και χαμογέλασε. "Δηλαδή εγώ σήμερα παντρεύομαι;"

"Ναι για αυτό τελείωνε σήκω!" ο Charles μπήκε στο δωμάτιο με το κουστούμι του Carlos.

"Λοιπόν η δουλειά μου εδώ τελείωσε." χαμογέλασε ο Max. "Πάω στην Amelia! Τα λέμε στην εκκλησία!" του έκανε μία χειραψία.

"Προλαβαίνω να πιω ένα καφέ;" ρώτησε μερικά λεπτά αργότερα.

"Όχι!" φώναξαν ταυτόχρονα ο Lando και ο Charles.

"Πρέπει να σε ξυρίσω, να ντυθείς, να χτενιστείς, να.." ξεκίνησε ο Lando.

"Εντάξει προλαβαίνω!" τον διέκοψε ο Carlos μπαίνοντας στην κουζίνα. "Εσύ όμως όχι. Θα σε τσιτώσει περισσότερο." τον χτύπησε φιλικά στην πλάτη και ο Charles γέλασε.

Book 1: Racing Hearts (Carlos Sainz)Where stories live. Discover now