Amelia's POV
Μια ώρα αργότερα τα 20 αυτοκίνητα είχαν στηθεί στην γραμμή εκκίνησης και ο γύρος σχηματισμού ξεκίνησε. Αφού λοιπόν αυτός ολοκληρώθηκε και τα φώτα έσβησαν άρχισε ο αγώνας με τον Max να κρατάει την θέση του μπροστά και τις 2 Ferrari να ακολουθούν στην 2η και 3η θέση, με τον Charles και τον Carlos αντίστοιχα.
Η Amelia και η Kelly παρακολουθούσαν από ψηλά τον αγώνα ενώ παράλληλα απολάμβαναν τα κοκτέιλ τους και συζητούσαν. Μερικούς γύρους αργότερα όλοι οι οδηγοί είχαν κάνει τα πρώτα τους pitstop και η πρώτη δεκάδα είχε διαμορφωθεί με τον Max στην κορυφή. Τον Charles και τον Lando να τον ακολουθούν και τον Carlos να έχει πέσει στην 19η θέση ύστερα από επαφή με τον Sergio Perez, ο οποίος και βγήκε εκτός αγώνα.
Λίγο μετά την μέση του αγώνα είδε με τρομερή απογοήτευση να σχηματίζεται στο πρόσωπο της, το κόκκινο αυτοκίνητο με τον αριθμό 55, να αποσύρεται στα pits.
Carlos's POV
Ο γύρος σχηματισμού είχε τελειώσει. 3 από τα 5 φώτα είχαν ανάψει. 4... Σκέφτηκε ξανά. 5... Πήρε μία βαθιά ανάσα και ετοιμάστηκε. Τα φώτα έσβησαν και ξεκίνησε. Χωρίς πολύ κόπο κατάφερε να κερδίσει 2 θέσεις και από πέμπτος ανέβηκε τρίτος.
Χαμογέλασε παρατηρώντας την μεγάλη οθόνη που έκανε focus, εκείνη την στιγμή στην Amelia, που παρακολουθούσε με προσήλωση τον αγώνα από το paddock της redbull.
Μια μέρα θα παρακολουθείς με την ίδια προσήλωση από το paddock της Ferrari σκέφτηκε και πήρε την δεξιά κλειστή στροφή χωρίς να κοιτάξει τους καθρέφτες του. Ένας δυνατός κρότος ακούστηκε και είδε τον Pérez να βγαίνει εκτός αγωνιστικής πίστας αφού πρώτα έκανε 2 περιστροφές γύρω από τον εαυτό του.
"Είχα επαφή. Τσεκαρετε το αυτοκίνητο αν είναι σε θέση να συνεχίσει." είπε αμέσως στον ασύρματο του.
"Συνέχισε. Προσπάθησε να κρατήσεις την 3η θέση. Τσεκαρουμε το αυτοκίνητο για τυχόν ζημιές." του απάντησαν και εκείνος συνέχισε την πορεία του φανερά πιο ήρεμος.
Μερικούς γύρους αργότερα, μπήκε στα pit για αλλαγή στα λάστιχα, αλλά κανείς δεν έδειξε να δείχνει περαιτέρω προσοχή στην ζημιά στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.
"Η θερμοκρασία του αυτοκινήτου ανεβαίνει επικίνδυνα." ακούστηκε η φωνή του Carlos αγχωμένη περίπου στην μέση του αγώνα. "Επιστρέφω στα Pit." πρόσθεσε. "Γιατί με αφήσατε να συνεχίσω ετσι;" φώναξε στους συνεργάτες του βγαίνοντας από το αυτοκίνητο και βλέποντας την ζημιά.
YOU ARE READING
Book 1: Racing Hearts (Carlos Sainz)
FanfictionΕκείνος διάσημος οδηγός αγώνων.. Εκείνη ανερχόμενη τραγουδίστρια.. Εκείνος ταξιδεύει όλο τον κόσμο για να τρέχει στις πίστες.. Εκείνη προσπαθεί να χτίσει το όνομα της στην Ισπανία αλλά και σε όλο τον κόσμο.. Εκείνος προετοιμάζεται για τον αγώνα στο...