⚠️ Σεξουαλικό περιεχόμενο. Διαβάζετε με δική σας ευθύνη. Υπόσχομαι είναι το τελευταίο.⚠️
"Και για πρώτη φορά στην ιστορία της formula 1 ένας οδηγός στέφεται πρωταθλητής κόσμου και το στάδιο σείεται από τις επευφημίες. Ποιος να το έλεγε ότι αυτή η σεζόν θα ήταν τόσο ανατρεπτική." ο παρουσιαστής έκανε μία παύση. "Όλοι ξέρουμε για τον γάμο της Amelia και του Carlos την παραμονή της Πρωτοχρονιάς. Τον Φεβρουάριο η σεζόν ξεκίνησε με επικές μάχες μεταξύ των Charles, Max, Lando και Carlos, με τον τελευταίο να συγκεντρώνει 3 σερί νίκες σε Silverstone, Monza και Catalunya (Ισπανικό gp), που τον έφεραν στην πρώτη θέση της κατάταξης με τον Charles και τον Lando να ακολουθούν. Στην μέση της σεζόν είχαμε την ανακοίνωση του πρωτοπόρου, ότι θα είναι η τελευταία του σεζόν ως οδηγός και ύστερα ακολούθησε η κυριαρχία της Ferrari, με τους οδηγούς της να βρίσκονται κάθε Κυριακή στο βάθρο." πήρε μία ανάσα. "Και είμαστε σήμερα εδώ. Ανακοινώνοντας το όνομα του φετινού πρωταθλητή, ενός οδηγού που απασχόλησε και θα απασχολήσει τον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Κυρίες και κύριοι ο Carlos Sainz είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2030."
"Και τώρα υποδεχθείτε στην σκηνή την μια και μοναδική Amelia Victoria Le Castell, για να κλείσει την σεζόν όπως μόνο αυτή ξέρει." πρόσθεσε η εκφωνήτρια και τα φώτα έσβησαν.
Ο προβολέας άναψε και στην οθόνη άρχισαν να παίζουν στιγμιότυπα απ'όλη την σεζόν.
"One.. Two.. Three..
I've seen this perfect picture in my head
And after driving all night, now here it is
I can finally feel the sun kissing my skin
And I just wanna take it in, yeah, I just wanna take it in
Breathing in and out
This is what it's all about
These are the moments, the moments we live for
Once in a lifetime
Never think we want more
This is the start of the new day, the good life
These are the moments we live for
We'll be the place where the ocean meets the sky
We're so cute up and now of the time of our lives
Feel that this memories are one out of the thing
Cause we just wanna take it in, yeah, we just wanna take it in."
(Moments we live for - In paradise)Η Amelia κατέβηκε από την σκηνή και ο Carlos την τράβηξε σε μια γωνιά και την φίλησε.
"Tengo una sorpresa para ti! (Σου έχω μια έκπληξη!)" της έδειξε τα κλειδιά του γκαράζ της Ferrari.
"Como? (Πώς;)" τον κοίταξε περίεργη.
"Mi regalo de despedida! (Το αποχαιρετιστήριο δώρο μου!)" την τράβηξε στα γκαράζ.
Ξεκλείδωσε και η Amelia είδε τα 2 κόκκινα αυτοκίνητα να τους περιμένουν εκεί. Πάνω και στα 2 είχε ειδικές στολές και κράνη.
"Και αυτό αποχαιρετιστήριο δώρο;" σήκωσε το φρύδι της.
"Από τον Charles. Φορά το!" τις έδωσε την μικρότερη στολή και έβαλε την άλλη. "Η πίστα έχει αδειάσει. Μπορούμε να βγούμε." άνοιξε την μεγάλη πόρτα. "Θα σε βοηθήσω να μπεις." γύρισε να την κοιτάξει αλλά αυτή ήταν ήδη μέσα στο αυτοκίνητο. "Η και όχι!" γέλασε και μπήκε στο δικό του. "Amelia με ακούς;" δοκίμασε τους ασυρμάτους.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Book 1: Racing Hearts (Carlos Sainz)
FanficΕκείνος διάσημος οδηγός αγώνων.. Εκείνη ανερχόμενη τραγουδίστρια.. Εκείνος ταξιδεύει όλο τον κόσμο για να τρέχει στις πίστες.. Εκείνη προσπαθεί να χτίσει το όνομα της στην Ισπανία αλλά και σε όλο τον κόσμο.. Εκείνος προετοιμάζεται για τον αγώνα στο...