⚠️ Σεξουαλικό περιεχόμενο. Διαβάζετε με δική σας ευθύνη. ⚠️
Η Amelia κατέβηκε από τη σκηνή και βολεύτηκε πίσω στη θέση της, ανάμεσα στον Max και στον Carlos. Το σκίσιμο στο φόρεμα της άφηνε ακάλυπτο όλο το πόδι της. Ο Carlos της έριχνε κλεφτές ματιές και εκείνη χαμογελούσε γιατί το ήξερε. Της άρεσε που τον ζεμάτιζε έτσι και ας μην ήθελε να το παραδεχθεί.
Ο Max τους κοίταξε και αμέσως κατάλαβε. Την σκούντηξε Και εκείνη έκανε ότι δεν καταλάβαινε και επέστρεψε ξανά την προσοχή της στον Charles που έλεγε τις διακοπές στη Σκανδιναβία. Το τηλέφωνο της χτύπησε και το άνοιξε.
Carlos: θέλεις να κάνουμε κάτι ριψοκίνδυνο; 😉
Amelia: όπως;
Carlos: αγγίξου!
Amelia: Τι;
Carlos: Με άκουσες! Καν' το!Υπάκουσε. Άνοιξε τα πόδια της κάτω από το τραπέζι και κατέβασε το ένα χέρι της διακριτικά. Κανείς δεν ήξερα τι κάνουν κάθε βράδυ μόνοι τους στο σπίτι. Ή ακόμα καλύτερα κάνεις δεν ήξερε ότι η Amelia εδώ και ένα μήνα περνούσε τα βράδια της στο σπίτι του Carlos.
Άρχισε να χαϊδεύει την περιοχή της, πάνω από το εσώρουχο στην αρχή κι ύστερα το παραμέρισε ελάχιστα και έβαλε ένα δάχτυλο μέσα της. Ο Carlos είχε κάτσει πίσω στην καρέκλα του και την παρακολουθούσε. Εκείνη δάγκωσε τα χείλη της για να μην βγάλει ήχους.
Ο Carlos χαμογέλασε. Άπλωσε το χέρι του και την ακούμπησε. Εκείνη το τράβηξε και τον ανάγκασε να την χαϊδέψει. Χαμογέλασε στη σκέψη ότι ήταν τόσο υγρή για χάρη του. Έβαλε σιγά-σιγά ένα δάχτυλο μέσα της και εκείνη ήπιε μία γουλιά κρασί. Το κουνούσε μέσα έξω κάνοντας τη να λιώνει στην καρέκλα της.
Έβαλε άλλο ένα δάχτυλο και εκείνη έσφιξε το χέρι του γρατζουνώντας τον με τα νύχια της. Του έριξε ένα βλέμμα και αμέσως κατάλαβε ότι θέλει να τελειώσει. Έβγαλε αμέσως το χέρι του από μέσα της και χαμογέλασε πονηρά.
Carlos: θα τελειώσουμε αυτό που αρχίσαμε το βράδυ.
Amelia: μχμμ. Αλλά πρέπει πρώτα να κάνεις και εσύ κάτι για μένα.
Carlos: ότι θέλεις!
Amelia: Γλυψ'τα!Κοίταξε γύρω του αλλά κανείς δεν τους έδινε σημασία. Έβαλε τα δύο δάχτυλα στο στόμα του και το έβγαλε αργά κοιτώντας την καθ' όλη τη διάρκεια της κίνησης αυτής.
Πέσαν και οι δύο πίσω στις θέσεις τους ξεπνοοι, πίνοντας μερικές γουλιές από το κρασί τους.
"Είστε καλά εσείς οι δυο;" τους κοίταξε ο Max.
"Ναι απλά ζεσταίνομαι. Θα πάω να πάρω λίγο αέρα." σηκώθηκε ο Carlos και εξαφανίστηκε.
ESTÁS LEYENDO
Book 1: Racing Hearts (Carlos Sainz)
FanficΕκείνος διάσημος οδηγός αγώνων.. Εκείνη ανερχόμενη τραγουδίστρια.. Εκείνος ταξιδεύει όλο τον κόσμο για να τρέχει στις πίστες.. Εκείνη προσπαθεί να χτίσει το όνομα της στην Ισπανία αλλά και σε όλο τον κόσμο.. Εκείνος προετοιμάζεται για τον αγώνα στο...