❤️Va(canciones)❤️

73 2 20
                                    

"Λοιπόν τι κάνουμε σήμερα;" η Amelia σηκώθηκε από το κρεβάτι.

"Οι υπόλοιποι ήδη απολαμβάνουν τις διακοπές τους στο νησί." της έδειξε τα μηνύματα του Max και του Charles. "Θες να περάσεις μία όμορφη μέρα στην πισίνα ή να φουντώσεις και άλλο τις φήμες από ένα σκάφος;"

"Αν και δεν μου καίγεται καρφί για τις φήμες, το σκάφος ακούγεται πιο δελεαστικό. Άιντε σήκω!" τον τράβηξε, αλλά με μία απλή κίνηση του χεριού του βρέθηκε πίσω στο κρεβάτι με αυτόν από κάτω της.

"Βιάζεσαι να δείξεις σε όλους ότι είμαι δικός σου;" ακούμπησε με το δάχτυλο του τη μύτη της.

"Τι είσαι;" τα μάτια της έλαμψαν μόλις το άκουσε.

"Δικός σου. Δικός σου. ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ!" φώναξε. "Και εσύ είσαι δική μου!" της χάρισε ένα φιλί.

"Κι αν δεν θέλω;" τον πείραξε.

"Δεν θέλεις;" την κοίταξε.

"Είπα ΑΝ!"

"Άρα θέλεις!" χαμογέλασε.

"Ίσως και να θέλω." συνέχισε να τον πειράζει.

"Amelia μην παίζεις μαζί μου." με μία κίνηση του βρέθηκε αυτή από κάτω και εκείνος να την κοιτάει σοβαρά.

"Θέλω!" του είπε παραδωμένη.

"Τι θέλεις;" σηκώθηκε και τη βοήθησε να σηκωθεί.

"Να είμαι δική σου." πέρασε τα χέρια της γύρω από το λαιμό του.

"Μα είσαι δική μου." την τράβηξε όσο πιο κοντά του γίνεται και της έκλεψε ένα φιλί. "Πήγαινε να ετοιμαστείς θα πάρω να νοικιάσω σκάφος."

"Είσαι υπέροχος." του είπε και πήρε ρούχα από τη βαλίτσα της.

"Το ξέρω."

"Αγγουροπόζαρε!"

"Τι είναι αυτό;" την κοίταξε απορημένος.

"Δική μου λέξη. Βγαίνει από το αγγούρι και το ποζάρω. Μπορείς να μαντέψεις τι σημαίνει." τον πείραξε φτιάχνοντας την τσάντα που θα χρειαζόταν μαζί της. "Το αντιλιακό σου!" πρόσθεσε και εκείνος της το έδωσε.

"Αλήθεια φτιάχνεις τσάντα;" έκατσε δίπλα της.

"Δεν με ξέρεις καθόλου καλά." τον κοίταξε. "Αν δεν είναι όλα βάση σχεδίου, φρικάρω."

"Άρα εγώ ήμουν στα σχέδια;" έπιασε με το χέρι του το δικό της.

"Είσαι η εξαίρεση στον κανόνα μου. Είσαι το μοναδικό χάος που θέλω να έχω στη ζωή μου." άφησε την τσάντα στο πάτωμα και το κοίταξε.

Book 1: Racing Hearts (Carlos Sainz)Where stories live. Discover now