❤️Cena de Navidad❤️

46 1 3
                                    

Παραμονή Χριστουγέννων 2023. Η Ισπανία τα Χριστούγεννα είναι ένας υπέροχος προορισμός. Χιονοδρομικά κέντρα, πίστες πατινάζ, όμορφα, μικρά, ζεστά μαγαζάκια. Βιτρίνες στολισμένες με φωτάκια, κορδέλες και χριστουγεννιάτικα δεντράκια.

Ο Carlos και η Amelia φορώντας ζεστά ρούχα είχαν βγει για μία βόλτα στην πόλη. Από διάφορα σημεία ακούγονταν διάφορες παραλλαγές από ισπανικά κάλαντα. Εκείνος έμπλεξε τα χέρια τους και συνέχισαν να περπατάνε χαζεύοντας τις βιτρίνες και πειράζοντας ο ένας τον άλλον.

"Carlos.." τον κοίταξε παρακλητικά.

"Ξέχασέ το! Εγώ για πατινάζ δεν πάω." αρνήθηκε για ακόμα μία φορά.

"Ένας οδηγός της formula 1 φοβάται μία πίστα πατινάζ;"

"Δεν φοβάμαι!"

"Τότε απόδειξέ το!" τον παρότρυνε.

"Καλά λοιπόν πάμε!" έδειξε παραδομένος και εκείνη έτρεξε προς την πίστα.

Χαμογέλασε καθώς την κοιτούσε και ύστερα έτρεξε από πίσω της. Εκείνη φόρεσε τα παγοπέδιλα και ξεκίνησε. Αφού βρήκε την ισορροπία της άρχισε να κάνει σβούρες γύρω από τον εαυτό της και να τρέχει πέρα δώθε.

Ο Carlos έμεινε να τη χαζεύει. Δεν υπήρχε μέρα που να μην του αποδείκνυε πόσο υπέροχη είναι. Την κοιτούσε και έλιωνε. Μπορεί να μην το παραδεχόταν, αλλά δεν ήταν μόνο ερωτευμένος μαζί της. Την αγαπούσε κιόλας.

Εκείνη γύρισε και τον κοίταξε. Με δύο κινήσεις βρέθηκε μπροστά του.

"Άντε θα έρθεις;" έτεινε το χέρι της.

"Εεε.. Ναι! Ναι! Πάμε." το έπιασε και μπήκαν και οι δύο στην πίστα.

Την έκανε μία στροφή και την τράβηξε κοντά του.  Εκείνη του έδωσε ένα γρήγορο φιλί και ύστερα τον έσπρωξε ελαφρώς και άρχισε να τρέχει ξανά. Την ακολούθησε και την έπιασε από τη μέση, αλλά έχασε την ισορροπία του και βρέθηκαν και οι δύο πεσμένοι στον πάγο.

Η Amelia άρχισε να γελάει με την ψυχή της παροτρύνοντας τον να κάνει το ίδιο. Τοποθέτησε το χέρι του στο μάγουλο της και της έδωσε ένα βαθύ φιλί.

Λίγο αργότερα, μπήκαν και κάθισαν σε ένα ζεστό καφέ. Ο Carlos έβγαλε το μπουφάν και τα γάντια του ενώ η Amelia μόνο τα γάντια της.

"Tienes frío? (Κρυώνεις;)" την τράβηξε στην αγκαλιά του. "Te dije que esta chaqueta no abriga. (Στο είπα ότι αυτό το μπουφάν δεν είναι ζεστό.)"

"Estare bien en un rato. (Θα είμαι εντάξει σε λίγο.)" του χαμογέλασε.

"Si quieres tenemos un lugar mas cerca de un calentador. (Αν θέλετε έχουν μία θέση πιο κοντά σε κάποιο θερμαντικό σώμα.)" τους πλησίασε μία από τις σερβιτόρες.

Book 1: Racing Hearts (Carlos Sainz)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora