❤️ Birthday Gift❤️

58 1 3
                                    

Οι μέρες περνούσαν και τα γενέθλιά του Carlos όλο και πλησίαζαν. Η Amelia προσπαθούσε μάταια να συνθέσει ένα τραγούδι για να του αφιερώσει, αλλά έδειχνε λες και η έμπνευση της την είχε εγκαταλείψει.

Βέβαια τη μέρα των γενεθλίων του εκείνος θα βρισκόταν στην Ολλανδία, στην πίστα του Zandvoort και εκείνη στη Βαρκελώνη τραγουδώντας σε ένα γεμάτο από κόσμο αμφιθέατρο.

Carlos's POV

Το τηλέφωνο του χτύπησε και βλέποντας το όνομα στην οθόνη του σήκωσε αμέσως.

"Feliz cumpleanos, mi amor. (Χρόνια σου πολλά αγάπη μου.)" ακούστηκε η μελωδική φωνή της "Deseo que alcances tus sueños, que estés siempre sano y feliz, y que nunca pierdas esa maravillosa sonrisa de tus labios. (Σου εύχομαι να πετύχεις τα όνειρά σου, να είσαι πάντα υγιής και χαρούμενος, και ποτέ να μη χάσεις αυτό το υπέροχο χαμόγελο από τα χείλη σου.)"

"Gracias, princessa. (Ευχαριστώ, πριγκίπισσα.)" χαμογέλασε στον εαυτό του. "Tengo que cerrarte. P1 esta a punto de comenzar. Hablaremos por la noche? (Πρέπει να σε κλείσω. Σε λίγο αρχίζει το P1. Θα μιλήσουμε το βράδυ;)"

"Tengo un concierto. Te mando a link para verlo, si quieres. (Έχω μια συναυλία. Θα σου στείλω ένα λινό για να μπεις να την δεις αν θέλεις.)" κοίταξε τον καθρέφτη της.

"Por supuesto que quiero. (Φυσικά και θέλω.)" ήταν σίγουρος ότι εκείνη χαμογελούσε.

"Te extrano. (Μου λείπεις.)" είπε η Amelia ύστερα από μια άβολη σιωπή.

"Yo tambien te extrano. (Και εμένα μου λείπεις.)" απάντησε εκείνος. "Tengo que colgar! Besitos! (Πρέπει να κλείσω. Φιλάκια.)"

Amelia's POV

Η Amelia έκλεισε τα μάτια της και πήρε μία βαθιά ανάσα. Τα άνοιξε και βγήκε στη σκηνή. Χαμογέλασε στο κοινό και ξεκίνησε το πρόγραμμα της. Μετά από το τέλος κάθε τραγουδιού το κοινό ζητωκραύγαζε.

Άνοιξε το κινητό της και είδα ότι ο Carlos είχε στείλει μήνυμα που παρακολουθούσε το live. Έκανε νόημα στους βοηθούς της και τα φώτα έσβησαν. Η οθόνη πίσω της άναψε και ένα βίντεο με προσωπικές στιγμές τους άρχισε να παίζει.

"Esto es para ti! (Αυτό είναι για σένα!)" χαμογέλασε στην κάμερα και η μουσική ξεκίνησε.

Ο Charles χωρίς να τον πάρει χαμπάρι πήρε την Amelia σε βιντεοκλήση και ο Carlos είδε τον εαυτό του στη μεγάλη οθόνη.

"Estas locos! (Είστε τρελοί!)" γέλασα εκείνος

"Oí que sientes que nada está claro
¿Por qué no dejas que me detenga?
El reloj está corriendo, ya vamos tarde
Así que debemos festejar toda la noche
Cubre tus ojos, tengo una sorpresa
Espero que tengas un apetito saludable
Si quieres bailar, si lo quieres todo
Sabes que yo soy la chica a la que debes llamar
Chico, cuando estés conmigo, te voy a dar un gusto
Lo vamos a hacer como en tu cumpleaños todos los días
Sé que te gusta el dulce, así que puedes tener tu pastel
Te daré algo bueno para celebrar
Pide un deseo
Voy a hacerlo como si fuera tu cumpleaños todos los días
Voy a ser tu regalo
Te daré algo bueno para celebrar"
(Katy Perry birthday Ισπανικά.)

Book 1: Racing Hearts (Carlos Sainz)Where stories live. Discover now