❤️3 stanze❤️

80 2 2
                                    

Είχαν περάσει 3 ολόκληροι μήνες και ήταν Αύγουστος. Το grand prix του Βελγίου είχε μόλις τελειώσει και η Amelia μάζευε τις βαλίτσες της. Ο Carlos θα περνούσε να την πάρει και μαζί με τον Max, την Kelly, τον Charles και την Alisha, θα πήγαιναν όλοι μαζί για διακοπές σε ένα από τα πιο όμορφα τουριστικά θέρετρα στον κόσμο, στο porto Cervo της Ιταλίας.

Η κόρνα του Carlos ακούστηκε και παίρνοντας τις βαλίτσες και την τσάντα της, κλείδωσε το σπίτι.

"Αυτά θα τα πάρω εγώ!" πλησίασε και πήρε τις δύο βαλίτσες. "Καλά πόσα πράγματα πήρες;"

"Για τρεις εβδομάδες; Πολύ λιγότερα από όσα θα έπρεπε." του απάντησε και εκείνος γέλασε.

"Τη λέξη πλυντήριο την ξέρεις! Θα έχει και από αυτά εκεί που πάμε!" την πείραξε.

"Πλυντήριο; Μα καλά πού ζεις στο 2023; Εγώ στο χέρι τα πλένω! Μπουγάδα παραδοσιακά." συνέχισε το αστείο του και γέλασαν ακόμη περισσότερο.

Μερικές ώρες αργότερα, βρίσκονταν και οι έξι στο σκάφος που είχαν νοικιάσει στο λιμάνι της Ιταλίας και αυτό ξεκίνησε με προορισμό το νησάκι του Porto Cervo. Στη μέση της διαδρομής αυτό σταμάτησε και απόλαυσαν μπάνιο και ηλιοθεραπεία πάνω του. Όταν πλέον ο ήλιος άρχισε να αποχαιρετάει τη γη και να δίνει τη θέση της στο φεγγάρι, άραξε στην προβλήτα του νησιού και παίρνοντας τα τρία αυτοκίνητα που είχαν ζητήσει, ανέβηκαν στην κορυφή του βουνού.

Εκεί τους περίμενε το υπερπολυτελές ξενοδοχείο τους και παίρνοντας τα κλειδιά τους ή Amelia συνειδητοποίησε ότι ήτανε 3 και όχι 4.

"Scuza;(συγνώμη;)" γύρισε και κοίταξε τον άνθρωπο στη ρεσεψιόν. "Al telefon ci hanno detto de 4 stanze. (στο τηλέφωνο είχαμε πει για τέσσερα δωμάτια.)"

"Mi dispachie! (Λοιπαμαι!)" κοίταξε τα χαρτιά του. "La prenotazione dice per 3! (Η κράτηση σας λέει για 3.)"

"Non si puo fare qualcosa. Non hai un' altra stanza vuota? (Δεν μπορεί να γίνει κάτι; Δεν έχετε άλλο άδειο δωμάτιο.)" ο Charles πλησίασε.

"Purtroppo siamo pieni. Possiamo elecarne solo tre per la ora. (Δυστυχώς είμαστε γεμάτοι. Μπορούμε να διαθέσουμε μόνο 3 για την ώρα. )

"Non importa! (Δεν πειράζει.)" είπε τελικά η Amelia. "Grazie! (Ευχαριστώ!) απομακρύνθηκαν από την ρεσεψιόν. "Παίρνω το κρεβάτι." είπε στον Carlos μόλις μπήκαν στο ασανσέρ.

Si, porque nunca hemos dormido en la misma cama antes. (Ναι, γιατί δεν έχουμε ξανά κοιμηθεί στο ίδιο κρεβάτι.)" της απάντησε στα ισπανικά για να μην καταλάβει κανένας άλλος.

Book 1: Racing Hearts (Carlos Sainz)Where stories live. Discover now