❤️See you (Again)❤️

131 6 7
                                    

Η εξάσκηση ήταν εξαντλητική με αυτόν τον καιρό, αλλά η Amelia πάντα λάτρευε το τρέξιμο με τον Max. Ήταν κολλητός της απ' όταν ήταν 5 και αν, και αυτός έτρεχε συνεχεία πέρα δώθε, με τον πατέρα του στους αγώνες, πάντα όταν γυρνούσε πίσω, κάτι της έφερνε.

Στην αρχή επρόκειτο για λουλούδια, που μέχρι να της τα δώσει είχαν μαραθεί. Και έπειτα μαγνητάκια. Όταν πλέον ήταν αρκετά μεγάλοι, ώστε να καταλαβαίνουν τα θέλω των άλλων, τα μαγνητάκια μετατράπηκαν σε χιονόμπαλες και η Amelia απέκτησε μια τεράστια συλλογή από αυτές, χάρη στον Max.

Όλα άλλαξαν όμως όταν στην ηλικία των 20 ετών, αυτή μετακόμισε στην Ισπανία και αυτός στο Μονακό. Λόγω των συνθηκών και της απόστασης δεν είχαν συχνά την ευκαιρία να βρίσκονται, οπότε κάθε φορά που τους δινόταν η ευκαιρία, περνούσαν όσο το δυνατόν περισσότερο χρόνο μαζί.

Είτε σας φαίνεται περίεργο είτε όχι υπάρχει φιλία μεταξύ των δύο φίλων και η Amelia είναι πραγματικά τυχερή που γνωρίζει τι σημαίνει αυτό. Εσείς που ακόμα πιστεύετε το αντίθετο, ίσως να μην ήσασταν τόσο τυχεροί στην ζωή σας όσο αυτοί οι 2.

"Amelia βιάσου! Θα έπρεπε να είμασταν στην πίστα πριν 5 ολόκληρα λεπτά." φώναξε ο Max καθως σταμάτησε για να την περιμένει. "Έχεις την πρόβα σου και μετά είναι η πρώτη ελεύθερη δοκιμή."

"Δεν προλαβαίνουμε να πάμε από το σπίτι για ένα ντουζ;" τον πρόφτασε και ύστερα άρχισαν να τρέχουν και πάλι παρέα.

"Υπόσχομαι να σου παραχωρήσω το μπάνιο μου, αφού όμως πρώτα τελειώσεις με ότι έχεις να κάνεις." χτύπησε την κάρτα στην είσοδο και εκείνη τον ακολούθησε. "Τα λέμε αργότερα." της έδωσε ένα φιλί στο μάγουλο και εξαφανίστηκε στα γκαράζ.

Η Amelia έκανε 2 βήματα και ύστερα σταμάτησε και χάζεψε την μεγάλη σκηνή που είχε στηθεί, για να φιλοξενήσει την είσοδο της, στον μουσικό χώρο της formula 1. Χαμογέλασε στον εαυτό της και ξεκίνησε να περπατάει προς τα εκεί, ανοίγοντας το κινητό της για να ψάξει κάτι που ήθελε.

Μερικές στιγμές αργότερα ένιωσε κάτι βαρύ να πέφτει πάνω της και βρέθηκε στο έδαφος, με ένα ποδήλατο πεσμένο δίπλα της και έναν Carlos να την κοιτάει νευριασμένος.

Αυτά συμβαίνουν όταν ο κολλητός σου είναι ο 2 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Max Verstappen.  Καλά και όταν είσαι εθισμένος με την formula. Ξέρεις τους πάντες, ενώ αυτοί δεν έχουν ιδέα ποια είσαι. Η τουλάχιστον νομίζεις ότι δεν έχουν.

Book 1: Racing Hearts (Carlos Sainz)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora