❤️ Luna Park ❤️

45 1 0
                                    

Μια εβδομάδα μετά. Grand Prix Ισπανίας και ο αγώνας είχε μόλις τελειώσει και η Amelia μονοπωλούσε το ενδιαφέρον του κοινού πάνω στην σκηνή.

"How'd we end up this way
See me nervously pulling at my clothes
And trying to look busy
And you're doing your best to avoid me
I'm starting to think one day I'll tell the story of us
How I was loosing my mind when I saw you here
But you held your pride like you should have held me"
πήρε μία ανάσα κοιτώντας τον Carlos που την κοιτούσε.

"Oh, I'm scared to see the ending
Why are we pretending this is nothing
I'd tell you I miss you but I don't know how
I never heard silence quite this loud
Now I'm standing alone in a crowded room
And we're not speaking and I'm dying to know
Is it killing you like it's killing me
I don't know what to say since the twist of fate
When it all broke down
And the story of us looks a lot like a tragedy now."
άφησε το μικρόφωνο και κατέβηκε από την σκηνή με δάκρυα στα μάτια.

Πήγε να φύγει αλλά ο Charles την σταμάτησε και την αγκάλιασε.

"Θα περάσει." της χάιδεψε την πλάτη. "Όλοι ξέρουμε ότι αργά ή γρήγορα θα είστε και πάλι μαζί. "

"Με εμένα τα έχω, όχι μαζί του." σκούπισε τα μάτια της καθώς τον είδε να πλησιάζει.

"Θέλω να δω το παιδί μου!" δεν έδειξε ούτε λίγο ενδιαφέρον για την κατάσταση της.

"Θα το δεις!" του είπε όσο πιο ήρεμα μπορούσε και πήρε το δρόμο προς τα paddock ενώ εκείνος της έπιασε το χέρι.

"Θέλω να δω το παιδί μου, τώρα!" πρόσθεσε.

"Τότε μην με καθυστερείς!" συνέχισε τον δρόμο της.

"Συ.. Συγνώμη!" ψέλλισε ακολουθώντας την.

Η Amelia μπήκε στα paddock της redbull και ένα μικρό αγοράκι έτρεξε προς το μέρος της. Γονάτισε και το έβαλε στην αγκαλιά της.

"Μαμά!" είπε ενθουσιασμένο το μικρό τραβώντας την από το χέρι. "Τι είναι αγάπη μου;" τον ακολούθησε.

"Έφτιαξα κάτι για τον μπαμπά. Επειδή κέρδισε." της έδωσε ένα χαρτί. "Θα του το δώσεις;"

"Δεν θέλεις να μου το δώσεις εσύ;" ακούστηκε η φωνή του Carlos και το παιδάκι έτρεξε προς το μέρος του, ενώ εκείνος γονάτισε.

"Μπαμπά!" φώναξε πέφτοντας στην αγκαλιά του.

"Γεια σου μικρούλη." τον χάιδεψε.

"Milo με λένε!" γέλασε εκείνος.

"Για σου μικρούλη Milo, τότε!" τον σήκωσε και τον έκανε μερικές στροφές.

Τον κατέβασε και εκείνος έτρεξε στην μητέρα του με τον Carlos να τον ακολουθεί. Πήρε την ζωγραφιά από το χέρι της μητέρας του και του την έδωσε.

Book 1: Racing Hearts (Carlos Sainz)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora