Carlos's POV
Σάββατο 26 Αυγούστου του 2023. Οι κατατακτήριες για τον αυριανό αγώνα είχαν ήδη ξεκινήσει. Ο Carlos οδηγούσε τόσο συγκεντρωμένος που κατάφερε να έχει τον πρώτο καλύτερο χρόνο στο Q1. Το ίδιο και στο Q2, αλλά για 1 εκατοστό του δευτερολέπτου ο Max Verstappen πήρε για άλλη μία φορά την pole position. Αυτό όμως δεν τον πτοείσαι καθόλου.
Amelia's POV
Ήταν ώρα για τις δοκιμαστικές εκκινήσεις αλλά κανένα αυτοκίνητο δεν έδειξε να ξεκινάει κάθε φορά που τα φώτα έσβηναν. Η Amelia δεν είχε καταλάβει τι ακριβώς συνέβαινε μέχρι που τα πράσινα φώτα άναψαν και έμεινε να κοιτάει την οθόνη σοκαρισμένη.
Ο κάθε οδηγός σήκωσε από 1 χαρτί που έγραφε κάτι πάνω του. Η κάμερα ζούμαρε στον καθένα ξεχωριστά και όλο το στάδιο σείστηκε από τα ζητοκραυγάσματα.
"Amelia you mean the world to me! Do you want to be my girlfriend? I promise you won't regret it! (Amelia, σημαίνεις τα πάντα για εμένα. Θέλεις να γίνεις κοπέλα μου; Σου υπόσχομαι ότι δεν θα το μετανιώσεις.)" διάβασε μία μία τις λέξεις και πριν η κάμερα προλάβει να εστιάσει πάνω της έτρεξε στο γκαράζ του.
Στιγμές αργότερα ο Carlos πήδηξε από το αυτοκίνητο και ήρθε προς το μέρος της βγάζοντας το κράνος και ξεκουμπώνοντας την φόρμα του.
"Λοιπόν;" της έκλεισε το μάτι.
"La respuesta es una... (Η απάντηση είναι μια...)" έκανε μια παύση και τον κοίταξε.
Carlos's POV
Αφού κατέβασαν όλοι τα χαρτιά τους ήταν ο πρώτος που ξεκίνησε και μπήκε στα pit. Χωρίς πολλές καθυστερήσεις έσβησε την μηχανή και πήδηξε έξω από το αυτοκίνητο με τεράστια ευκολία.
"Λοιπόν;" την πλησίασε και της έκλεισε το μάτι.
"La respuesta es una... (Η απάντηση είναι μια...)" έκανε μια παύση και η καρδιά του χτυπούσε σαν τρελή απ'την αγωνία. "Y es SI! (Και είναι ΝΑΙ!)" είπε τελικά και το χαμόγελο του έγινε τεράστιο.
"Te adoro! (Σε λατρεύω!)" την σήκωσε ψηλά και την έκανε 2 στροφές.
Την κατέβασε και το φιλί τους διήρκησε όσο ποτέ άλλοτε.
"Y yo a ti! (Και εγώ εσένα!)" πρόσθεσε αφού απομακρύνθηκαν για να πάρουν ανάσες.
Η κάμερα εστίασε πάνω τους την ώρα που αγκάλιαζαν ο ένας τον άλλον και το κοινό ξέσπασε ξανά σε επευφημίες.
Amelia's POV
"Όλο το στάδιο ζητοκραυγάζει για εμάς!" της ψιθύρισε στο αυτί όσο βρίσκονταν αγκαλιά.
KAMU SEDANG MEMBACA
Book 1: Racing Hearts (Carlos Sainz)
Fiksi PenggemarΕκείνος διάσημος οδηγός αγώνων.. Εκείνη ανερχόμενη τραγουδίστρια.. Εκείνος ταξιδεύει όλο τον κόσμο για να τρέχει στις πίστες.. Εκείνη προσπαθεί να χτίσει το όνομα της στην Ισπανία αλλά και σε όλο τον κόσμο.. Εκείνος προετοιμάζεται για τον αγώνα στο...