Grand Prix Ισπανίας 2024. Εκείνη ετοιμαζόταν για την πρόβα της πάνω στην σκηνή, ενώ εκείνος και οι υπόλοιποι οδηγοί ετοιμάζονταν για το FP2. O Carlos άκουγε την φωνή της από τα μεγάφωνα καθώς περίμενε το πράσινο φως για να ξεκινήσει την προσπάθεια του.
"His laughing with another girl
And playing with another heart
Placing high stakes making heart ache
He's loved in seven languages
Diamond nights and ruby lights high in the sky
Heaven help him when he falls
Diamond life, lover boy
We move in space with minimum waste and maximum joy
City lights and business nights
When you require streetcar desire for higher heights
No place for beginners or sensitive hearts
When sentiment is left to chance
No place to be ending but somewhere to start
No need to ask
He's a smooth operator
Smooth operator
Smooth operator
Smooth operator
Coast to coast, LA to Chicago, western male
Across the north and south, to key largo, love for sale."
(Smooth operator by Sade)Το πράσινο φως άναψε και ο Carlos συγκεντρώθηκε σε αυτό που είχε να κάνει. Η Amelia αφού τελείωσε αποσύρθηκε στο δωμάτιο του και αφού χαλάρωσε λίγο βγήκε να παρακολουθήσει το υπόλοιπο practice.
Χαμογέλασε βλέποντας τους 3 καλούς της φίλους να κατακτούν τις 3 πρώτες θέσεις και μετά το τέλος του αγώνα έτρεξε να τους συγχαρεί.
"Λοιπόν, αυτό πρέπει να το γιορτάσουμε." ο Charles αγκάλιασε και εκείνος την Amelia.
"Γιατί υπάρχει κάτι που δεν πρέπει να γιορτάσουμε με εσένα που μπλέξαμε;" τον πείραξε εκείνη.
"Τον τραυματισμό του Danny!" σοβάρεψε ο Max.
"Μήπως πρέπει να πάμε να τον δούμε;" η Amelia έδειξε στεναχωρημένη. "Εννοώ είναι φίλος μου." πρόσθεσε ύστερα. "Max;"
"Εγώ θα πάω. Είναι αδελφός." χαμογέλασε. "Έχουμε περάσει πολλά μαζί.!"
"Θα έρθουμε και εμείς." ο Carlos πέρασε το χέρι του γύρω από την μέση της Amelia.
Πήγαν και οι 4 στο δωματιάκι του Danny και χτύπησαν την πόρτα. Η Amelia ήταν η πρώτη που τον αγκάλιασε. Εκείνος ξαφνιάστηκε αλλά ανταπέδωσε την αγκαλιά.
"Σου φέραμε και τσούρος." του έδωσε μια σακούλα.
"Ευχαριστώ!" γέλασε εκείνος. "Θα σας έλεγα να περάσετε, αλλά δεν χωράμε, οπότε πάμε κάτω." πρόσθεσε και γέλασαν όλοι.
"Πώς είναι το χέρι σου;" ρώτησε ο Max ενώ κάθισαν στο σαλόνι.
"Θα χάσω τα επόμενα 2-3 grand prix, αλλά θα ζήσω." αστειεύτηκε.
"Τουλάχιστον δεν έχεις χάσει το χιούμορ σου. Κάτι είναι και αυτό." πρόσθεσε ο Charles.
"Πώς έγινε;" ρώτησε ο Carlos.
"Θυμάμαι ότι είχα ηδη μπει στην στροφή 3 όταν είδα τον Oscar, οπότε ήταν είτε αυτός, είτε ο τοίχος. Προφανώς και επέλεξα τον τοίχο. Δεν είχα αρκετό χρόνο να πάρω τα χέρια μου από το τιμόνι, οπότε μόλις ο τροχός γύρισε λόγω της σύγκρουσης, χτύπησε το χέρι μου." τον κοίταξε.
YOU ARE READING
Book 1: Racing Hearts (Carlos Sainz)
FanfictionΕκείνος διάσημος οδηγός αγώνων.. Εκείνη ανερχόμενη τραγουδίστρια.. Εκείνος ταξιδεύει όλο τον κόσμο για να τρέχει στις πίστες.. Εκείνη προσπαθεί να χτίσει το όνομα της στην Ισπανία αλλά και σε όλο τον κόσμο.. Εκείνος προετοιμάζεται για τον αγώνα στο...