❤️ Epilogue ❤️

65 2 5
                                    

Ένα σημείωμα από την Amelia:

Ερωτεύσου!

Όχι απαραίτητα με κάποιον άνθρωπο.

Ερωτεύσου την μουσική, την τέχνη, τον χορό στην βροχή, τις βόλτες με το αυτοκίνητο στην 1 το πρωί, το τρέμουλο των αστεριών, τα χρώματα της αυγής, την μυρωδιά των λουλουδιών, το αίσθημα της αδρεναλίνης που κατακλύζει το κορμί σου και σε γεμίζει ευχαρίστηση, τους φίλους που σου βγάζουν το καλύτερο σου εαυτό, την ησυχία, την φασαρία.

Ερωτεύσου τα μικρά πράγματα που σου δίνουν κίνητρο και σε κάνουν να νιώθεις ζωντανός.

Ερωτεύσου την ζωή!

Και μετά ερωτεύσου κάποιον.

Κάποιον που θα θες να μοιραστείς όλα αυτά μαζί του.

Ένα σημείωμα από τον Carlos:

Πρέπει να συνειδητοποιήσεις ότι η ζωή είναι στιγμές.

Ο τσακωμός με την μαμά σου είναι μια στιγμή. Ο κακός βαθμός στα μαθηματικά είναι μια στιγμή. Εκείνο το ταξίδι που έκανες με την οικογένειά σου είναι μια στιγμή. Η ζωή είναι ένα τρενάκι από καλές και κακές στιγμές. Μπορεί να θυμάσε αυτές τις στιγμές ή οχι. Αυτό που θα θυμάσαι σίγουρα όμως είναι οι άνθρωποι με τους οποίους τις έζησες και τα συναισθήματα που ένιωσες. Ο τρόπος που οι φίλοι σου σε έκαναν να γελάς, η μαμά σου που σου σκούπιζε τα δάκρυα και ο τρόπος που ένιωθες ευτυχία γύρω από τους κολλητούς σου.

Μέσα στην αιωνιότητα η ζωή μας είναι μία στιγμή.

Εκτίμησε λοιπόν αυτές τις στιγμές και τους ανθρώπους με τους οποίους τις μοιράζεσαι, γιατί δεν έχει σημασία πόσο όμορφη ή τραγική είναι αφού πάντα υπάρχει το τέλος της.

Οπότε κλάψε λίγο περισσότερο, γελά λίγο πιο δυνατά, χαμόγελα πιο πολύ, συγχώρεσε λίγο ευκολότερα και αγαπά λίγο βαθύτερα, γιατί αυτές τις στιγμές θα θυμάσαι.

Και μια μέρα όταν η ζωή σου θα περνάει σαν φιλμ μπροστά από τα μάτια σου, θα είναι στο χέρι σου να αποφασίσεις, αν αξίζει να το δεις.

Ένα σημείωμα από το μικρό Milo και την μικρή Victoria:

Αυτοί είμασταν εμείς!

Η ζωή μας.. Η ιστορία μας.. Το σπίτι μας.. Η οικογένεια μας..

Ίσως όχι η τελεία οικογένεια.. Αλλά ποιος σας είπε ότι θέλουμε να είμαστε τέλειοι;

 Αλλά ποιος σας είπε ότι θέλουμε να είμαστε τέλειοι;

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Ευχαριστώ όσους έφτασαν μέχρι εδώ.

Σάς αγαπώ!

Book 1: Racing Hearts (Carlos Sainz)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ