B3

772 38 12
                                    

Uyuyamıyodum. En sonunda sessizlik Lily'nin kınuşmasıyla bozuldu.

Le: Yani sen şimdi ışık soyundan gelen biri misin?
Lp: Öyleymiş.
Le: Bunu kütüphanede araştırmalıyız. İllaki bi şey olmalı.
Lp: Umarım vardır. Bu şeyler beni korkutuyo.
Le: Ama ya yasak bölümdeyse?
Lp: Görünmezlik prelerinini alabiliriz.

Sabahı zor ettikten sonra doğruca ortak salona indik. Bizden sonrada çapulcular gedi.

Jp: Günaydın kardeşim, günaydın Lily.
Lp&Le: Günaydın James.

Şimdi tam sırasıydı. Lily ye kaş göz yaparak ne yapacağımı fark ettirdim. O çapulcuları oyalayacaktı ve ben de o sırada pelerini alıcaktım. Lily onların dikkatini dağıttıktan sonra ben içeri girdim. Yakalanmamalıydım. İçeride Remus un yatağı dışındaki yataklar dağınıktı. Tabi ki şaşırmamıştım. Hızlı bi şekilde pelerini arıyodum. En sonunda buldum. Ben bulmuştum ama ayak seslerinide duyuyodum. Hemen pelerini üstüme örttüm. İçeri girdiler ve ben kapı kapanmadan hemen önce çıkabildim. Lily aşağıda merakla bekliyodu. Pelerini üstümden çıkarttım ve cüppemin içibe sakladım. Kütüphaneye doğru yol aldığımızda arkamdan gelen bi sesle irkildim. Bu 5. sınıftan Karl McColin di.

Km: Selam Lena. Nereye gidiyosunuz?
Lp: Kütüphaneye gidiyoruz. Yetiştirmemiz gereken 30cm uzunluğunda bi parşömen ödevi var.
Km: Belki ödevden sonra konuşuruz. Yani bilmem bahçede falan.
Lp: Tamam sonra beni bulursun. İyi günler.

Ne dediğimin farkuna bile varamadan ordan uzaklaşmaya başladım. Sanırım Lily ne olduğunu anlamıştı.

Le: Az önce bi randevu ayarladın.
Lp: Ne!? Hayır yapmadım.
Le: Evet yaptın. Sana belki sonra bi şeyler yaparız dedi ve sen beni bulursun dedin.
Lp: Yapmışım.

Lily gülmeye başladı. Ben onu susturmaya çalışıyodum. En sonunda kütüphaneye gelmiştik. İçeri girdikten sonra kimsenin olmadığı bi köşede pelerinin altına girdik ve yasak bölüme ilerledik. Tek tek kitaplara bakmaya başladık.

Kara Büyüler
Sihirli Bitkiler ve Kullanımları
Az Bilinen Yaratıklar
Animaguslar
Dolunay'ın Gücü
Eski Efsaneler

Evet bu kitap olabilirdi. Bitabı elime aldım ve içindekiler kısmında gezinmeye başladım. Sırayla yazılmış üç bölüm dikkatimi çekti.

Kötülüğün Soyundan Gelen (1227-1242)
Işığın Soyundan Gelen (1243-1266)
Aydınlığın ve Karanlığın Savaşı (1267-1293)

Bu sayfaları okumam gerekiyodu, bu belliydi. Lily ye haber verdim ve o aramayı bıraktı. Yanıma oturdu. Pelerini üstümüze tekrar örttük ve okumaya başladık.

Kötülüğün Soyundan Gelen

Bir zamanlar herşeyin normal olduğu zamanlarda, amacı dünya'yı ele geçirip herkesi kendi kölesi yapmak isteyen ve ona itaatsizlik eden herkesi öldüren bir büyücü ortaya çıktı. Bu büyücü oldukça güçlüydü ve uzun bi süre onu yenebilen olmadı. Kendisini anlatanlar şu sözleri söyüyordu, " Onun yanında durunca, dğnyadaki bütün mutluluklar gitmiş gibi hissediyodum. Hayatta bir amacım kalmamış gibiydi. İnsanlara yaptıkları zalimceydi. Duyguları yok gibiydi. İşkence etmek onun en büyük zevkiydi. Çevremdekilerin çoğu akıl sağlıklarını onun yüzünden yitirdi. Belki ben bile yitirmişimdir. Büyük bi savaş başladığında ortaya bi kadın çıktı." .......

Işığın Soyundan Gelen

Herşeyin kötü gittiği zamanlarda bir kadın ortaya çıktı. Çoğu kişi onu ışığın soyundan gelen olarak adlandırdı. Gerçek adı bilinmiyor. Bu kadına tanık olan bir kişi şöyle anlattı." Hayatımda gördüğüm en güzel kadındı. Onu gördüğüm an içimde huzur ve mutluluk karışımı bi şey hissettim. Kendisi sarı saçlı ve mavi gözlüydü. Bembeyaz teni ise işildiyodu. O karanlıktaki bir ışık gibiydi. Bizim yapamadığımız şeyler yapabiliyodu. Güçlerini kullanırken altın sarısı saçları ışıldıyo, gözleri parlıyodu. Enerjisi ile kötülüğün soyundan geleni yok etmeyi başardı"....

Sirius Black ile Hayal Et (Lena Potter) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin