Kulağamda dolanan tıslama. Kalbimde kan yokmuşçasına bis soğukluk. Arkadan gelen sürtünme sesleri ve Hogwarst.
Yeşil ışınlar, çaresizlik duygusu.
Bunlarda neyin nesiydi?
: Zihnini bir kitap gibi incelememe izün veriyosun. Kolayı sevmem.
Ses hırıltılı, soğuk bi sesti.
: Adil olması için size süre vereceğim. İyi çalışın. Rakiplerimin kolay lokma olmasını istemiyorum. Tam 1 ayınız var. Savaş başlıyor. Kehanet gerçekleşecek. Sen ölüceksin Lena Euphemia Potter.
Uzun zamandır nefes alamıyormuşum gibi derin bi nefes aldım refleks olarak. Az önce gördüklerim gerçekti. Bunu kesinlikle Dumbledore'a anlatmalıydım. Ama daha duyduklarımın etkisinden çıkamamıştım. Lily'yi uyandırmamak için aşağı indim. Vücudum titriyodu. Ayakta duracak halim yoktu. Merdivenin kenarına tutunarak bile zor iniyodum.
Sb: Lena? Sen iyi misin?
Cevap veremedim bile. Hatta yüzüne bile bakamadım. Sirius yanıma geldi.
Sb: Sen titriyosun. Tutun bana- ben seni tutayım. Ne oldu sana?
Sirius, beni belimden tuttu. Koltuğa doğru götürdü.
Sb: Bak- bekle beni hemen James'i çağırıp geliyorum.
Sirius, hızlıca merdivenlere yöneldi.
Lp: Sirius. Gitme. Korkuyorum.
Sirius büyük bi ikilemdeymiş gib gözüküyodu.
Sb: Lena... İki dakika.
Koşarak yukarı çıktı. Ortak salonun sessizliğinde Sirius'un ayak sesleri kaybolurken, tıslamaları tekrar duyuyodum. Sesleri duymamak için kulağımı kapattım ama olmuyodu. Sesler, sanki beynimin içinden geliyodu. Sesi, kendi sesimle bastırmaya çalıştım.
Lp: Hayır, hayır. Sus. İstemiyorum. ÇIK KAFAMIN İÇİNDEN!
Bağırmamla birlikte içeri giren James ve Sirius yanıma geldiler.
Jp: Lena! Ne oldu? Neden bağırıyosun? Ah yüzün kireç gibi olmuş.
Lp: Dumbledore.Ağızımdan bi tek bu çıkabilmişti.
Jp: T-tamam. Ona mı gitmen lazım? Tamam. Gir koluma. Sakin ol.
*
Sb: Profesör! Profesöf Dumbledore. Şifreyi nerden bileyim.
Mm: Bay Black? Bay ve Bayan Potter? Burda ne yapıyosunuz?
Sb: Profesör bizim acil Profesör Dumbledore'u görmemiz lazım.
Mm: Bayan Potter'la mı ilgili.
Sb: Evet.
Mm: Zıplayan Fış Fışlar.James'in yardımıyla yukarı doğru çıkan merdivenlerin birine bindim. Az da olsa daha iyi hissediyodum kendimi. Profesör Dumbledore uyumuyodu.
D: Bir sorun mu var?
Lp: Savaş. 1 ay sonra.Dumbledore bir anda ciddileşti.
D: Bunları nasıl gördün.
Lp: Bunlar görü değildi. Zihnimin içinde. Zihnime girdi.Artan tıslama sesleri beni durduruyodu.
Lp: Bize süre verdiğini söyledi. Hazırlanmak içi-
Vücudumun her yanı kasılmaya başladı. Sanki artık onu ben kontrol etmiyo gibiydim. Ağzım açılmıştı, ses çıkıyodu ama benim sesim değildi. (bu arada ben şöyle düşünüyorum. Voldemort ilk yükseldiğinde o burunsun yaratık değildi. Yani o iksir onu öyle yaptı. O yüzde Tom'un dış görünüşünden baksedicem.)
Lv: Uzun zaman oldu Dumbledore. Kız doğruyu söylüyo. Size hazırlanmanız için 1 ay veriyorum. Daha sonra görüşürüz.
Bütün enerjim çekilmiş gibi hissettim. Yere yığıldım. Gözlerim kapandı...
Yazar'dan
Lena yerde baygın bi şekilde yatıyodu. Yüzü tebeşir beyazıydı.
D: Minerva, Lena'yı hastane kanadına götürür müsün?
McGonagall asasıyla yoktan sedye yarattı. Ve Lena'yı ona yatırıp odadan çıktı.
Jp: Profesör?
D: Yatakhanelerinize dönün.
Jp: Profesör, ya yalan söylüyosa. Ya 1 ay yerine 1 haftamız varsa?
D: En kısa zaman için hazırlanıcaz. Şimdi yataklarınnıza dönün. Enerjiye ihtiyacınız var.James kardeşinin yanında olmak istiyodu. Ve bunu yapıcaktı. Odadan çıktıkları gibi hastane kanadına gittiler. Lena hala bem beyazdı. James temkinli adımlarla yaklaştı ona. Bir elini saçına koyup okşamaya başladı.
Lp: James...
Jp: Lena.
Lp: Sirius...
Sb: Güneşim.
Lp: Burdan çıkmalıyım. Savaş, savaşa hazırlanmalıyız. Lütfen.
Jp: Bekle hemen geliyorum.James Madam Pomfrey'le beraber geldi. Uzun uğraşlar sonucu Lena çıkmayı başarmıştı. Şimdi ise akıllarında tek bir soru vardı. Ya, şimdi ne olacak?
*
BÖLÜM KISA OLDU BİLİYORUM AMA ŞU AN PEK O PİSKOLOJİDE DEĞİLİM İYİ OKUMALAR. 🧙🏻♀️❤️🧙🏻♂️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sirius Black ile Hayal Et (Lena Potter)
FanfictionÇapulcular zamanında geçen bi hikaye