YORUMLARINIZI BEKLİYORUM. İYİ OKUMALAR...
Trende çapulcularla oturuyoduk. Kucağımda annemlerin noel hediyesi olarak aldıkları yavru kedi duruyodu.
Sb: Ya bir insan kediye bezeyebilir mi?
Rl: Harbiden nasıl oluyo ya bu?
Lp: Bilmiyorum ama bu dünya üzerindeki ennnn tatlış kediii. Oy benim akıllı kızım. Benim minik Lunam. ( *Yazar notu* Lena güneş ışığı demek. Luna da ay demek. O yüzden kedinin adı Luna. Serideki Lunayla bağlantısız. )Kapının önünden Regulusun geçmesiyle Sirius ona baktı. Tabi ki o duraksamadan devam etti.
Lp: Konuşamadınız mı?
Olumsuz anlamda başını salladı.
Pp: Siz o günü anlatmadınız. Nasıl olmuştu?
Jp: Ayy kılkuyruk. Herşeuyi bilmene gerek yok. Sirius artık bizimle kalıcak o kadar.Sirius'a gülümsedim. O da bana aynı şekilde karşılık verdi. Regulus hala benimle konuşmamıltı, ama onlar kardeşti.
*
Tren durur durmaz Sirius, Regulusla konuşmak umuduyla bizden ayrıldı.Sirius'tan
Etrafıma bakınıyo, Regulusu arıyodum. En sonunda onu gördüm. Arkadaşlarının yanındaydı. Birkaç saniye sonra ayakkabılarını bağlamak için eğildi ve arkadaşları yollarına devam etti.
Sb: Regulus!
Bana baktı.
Sb: Regulus konuşmalıyız.
Rb: Neyi? Beni nasıl bırakıp gittiğini mi? Gerek yok. Annem anlattı.
Sb: Ne zamandır annemin dediklerine inanıyosun? Neden gittiğimi söylemedi mi sana?
Rb: Aptal arkadaşlarınla daha mutlu bi hayat yaşamak için.
Sb: Tamamı öyle değil!
Rb: NASIL O ZAMAN? HADİ Bİ DE SENDEN DUYAYİM YALANLARI.
Sb: BEN. O GECE ÖLÜMDEN DÖNDÜM REGULUS.
Rb: N-ne?
Sb: Tabi ki bunu sana söylemedi değil mi? Beni o gece öldürüyolardı. Sırf onlara istedikleri şeyi söylemedim diye beni öldürüyolardı. Beni o aptal dediğin insanlar, küçümsediğin kan hainleri Potterlar kurtardı. Ama benim için kan haini olmaları önemli değil. Eskiden senin için de değildi. Söylesene bi anda ne değişti?
Rb: O benim ona güvenerek anlattıklarımı sana anlattı.
Sb: HAYIR YAPMADI!
Rb: G-gerçekten mi?
Sb: Yapmadı. Ona sordum. Buna rağmen yapmadı.
Sb: Ah ben nasıl bi hata yaptım böyle? Onunla konuşmalıyım. Peki sen? Sen beni affedebilir misin?Biraz düşündüm. O hala benim küçük Reggi'mdi. Ona sarıldım.
Sb: Seni o evde yanlız bıraktığım için üzgünüm. Zorundaydım.
Rb: Biliyorum. Sen gidince annem deliye döndü. Soy ağcından sildi seni.
Sb: Çok ta umurumdaydı sanki.
Rb: Bu arada Lena nerdedir? Onunla konuşmalıyım.
Sb: Şatoya geçelim, ziyafetten sonra yakalarsın onu. Ama şimdi onların yanına geri dönmeliyim.
Rb: Teşekkürler. Görüşürüz abi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sirius Black ile Hayal Et (Lena Potter)
FanfictionÇapulcular zamanında geçen bi hikaye