B15

308 22 9
                                    

OKUYANLAR DİREKT GEÇMESEDE YORUM YAPIP YILDIZA MI BASSA? ÇOK ZOR DEĞİL. SADECE EKRANA TIKLAYIP YILDIZA BASICAKSINIZ LÜTFEN. OKUYANLARIN SADECE 10'DA 2'Sİ OYLUYO. LÜTFEN ÜZÜLÜYORUM EMEK VE ZAMAN HARCIYORUM BEN BUNA. NEYSE HADİ HİKAYEYE GEÇİN. İYİ OKUMALAR...

Sesim kısılana kadar ağladım. Yüzüm gözüm şişti. Artık gözümden yaş bile gelmiyodu, tükendi. Bunu yapmak hiç, ama hiç, ama hiç, istemedim. Asla ayrılmak istemezdim ama onun ölümü... O gördüklerimden sonra, cansız bakan gözleri, yerde kanlar içinde yatan bedeni... Sanırım ruh sağlığımı bozan da bu görüntüler.

Birden kapı titremeye başladı. Hemen ses büyüsünü kaldırdım. Kapının arkasında James vardı.

Lp: Merlin adına James, git başımdan!
Jp: Lena, ya kapıyı açarsın ya da ben kırarım! Konuşucaz.
Lp: Konuşmak iş istemiyorum! Sadece beni yanlız bırak.
Jp: Tek bir soruya cevap ver bari. Sirius'tan sen mi ayrıldın.

Gözlerim yanıyodu ağlamaktan. Titrej bi nefes verdiim ve sesimi kontrol etmete çalışarak (başarısız oldum) cevap verdim.

Lp: Evet.
Jp: Neden?
Lp: Tek soru!

Ses büyüsünü tekrar yaptım. Kapı titremeye devam ediyodu ama ses gelmiyodu. Kafamı yastığa gödüm.

*

2 hafta olmuştu. 2 haftadır zorunlu olmadıkça odamdan çıkmıyo, sadece yaşamama yetecek kadar yiyodum. Kimseyle görüşmüyodum. Annem arada beni kontrol etmek için sesleniyo ama onun dışında kimse. Eh, tabi James sürekli şansını deniyodu ama onu duymazdan geliyodum.

James'ten

Bu son 2 hafta felaketti. Sirius gerekmedikçe konuşmuyo, etrafta ruh gibi dolanıyo ve zorla ağzına yemek tıkmadıkça yemiyordu. Lena'nın yediğinden bile şüpeliyim. Odasından hiç çıkmadı. Sadece annem arada bir kontrol ediyo o kadar. Ne kadar denesemde başarılı olamadım.

Belkide bu sefer Sirius bana açıklar. Onun yanına gitmeliyim. Odasına yöneldim. Kapıyı çaldı, ses gelmeyince girdim. Boş bi şekilde duvara bakıyodu.

Jp: Pati?
Sb: He? Aa James duymadım. Bi sorun mu var?
Jp: Evet. Bana ne olduğunu anlatmalısın.
Sb: Yine mi o konu?
Jp: Evet. 2 haftadır geldiğin hale bak. Lena'yı zaten görmüyorum. Yani ne olduysa anlat bi çözüm bulalım. İkinizde depresyondasınız, olan bana oluyo. Hayır yani içim acıyo sizi böyle gördükçe. Biriniz kardeşim dediğim sen, diğeriniz kardeşim. Arada kaldım. Hadi gel mutfağa inelim, sen bir şeyler yerken anlatırsın bana ne olduğunu.
Sb: James, lütfen sen bu işe karışma. Bu ikimizin arasında olan bir şey. Tabi aramızda bi şey kaldıysa. Hiçbir şey de yemek istemiyorum.

*

Yazar'dan

Hogwarst expresine binmek için perona varmışlardı. Lena gözleriyle arkadaşını arıyodu. Ona el sallayan kızıl cadıyı gördüğünde yanına gitmeye başladı.

Le: Ben de gelebilirdim.
Lp: Lily biraz onlardan uzak dursak? Biliyorum James senin sevgilin ama işte...
Le: Ne oldu? James'le mi kavga ettiniz?
Lp: Şeyy,, boş bi kompartıman bulsak orda anlatsam?
Le: Tamam. Geç hadi.

Trene binmek için önlerinden geçerlerken Sirius özlemle baktı genç cadıya. İçini çekti. Arkasından gelen Remus ise onları izliyodu.

Rl: Neler oluyo? Kızlar neden gelmedi.
Jp: Eveeet. Harika soru Aylak. Ben cevaplayayim mi Pati?

Sirius hafifçe başını salladı.

Jp: Geçin o zaman bi konpartmana. Aa zaten Peter'da geldi şimdi. Hadii boş bi kompartıman buluruz.

Sirius Black ile Hayal Et (Lena Potter) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin