YORUMLARINIZI BEKLİYORUMM. İYİ OKUMALARR.
Son SBDmize giriyoduk,ksks. Aslınsa 2
bölümden oluştuğu için hala 1 tane daha var denebilirdi. Bu yazılı olandı. 10. soruyu okuyunca aklıma direkt Remus geldi: 10. Kurt adamların 5 özelliği.Sınav gerçekten basitti. Olağanüstü bekliyodum. Sınav sonrasında sorular konuşmamak adına kitap okuyomuş gibi yaptım. Aslında... Sanırım gerçekten okudum. Her ne kadar ezbere bilsemde büyüleri gözden geçirmenin zararı gelmezdi değil mi?
*
Sınav sonuçları açıklanmıştı. Bütün derslerden OLAĞANÜSTÜ ALMIŞIM.Lp: Jaaaaaameeeess!
Jp: Ne oldu?
Lp: Geçtim!
Jp: Hangilerinden?
Lp: HEPSİNDEEEN!
Jp: TEBRİK EDERİİİM!
Lp: Sen? Seherbazlık istiyodun oluyo muuu?
Jp: EVEET!James'e sarıldım. Annemlere bi mektup yazmak için baykuşhaneye gittik. İkimizde tek bir parşömene söylemek istediklerimizi yazdık ve mektubu yolladık. Hızla aşağı yöneldik.
Lp: Herkes isrediği bölüme girebiliyo mu?
Hepsinin cevabı olumlu olunca sevincim 2 katına çıktı. Sirius yanıma gelerek kolunu belime doladı, ben de karşılık olarak başımı omzuna yasladım. James'in bunu fark etmediğini düşünerek rahatımı bozmadım. Kendimi Hogwarstta daha mutlu hissediyodum. Tamam, annemleri özlüyorum ama eve dönünce evden çıkamayacaktım. Bunun benim iyiliğim için olduğunu biliyorum ama... Ama çok zor geliyo.
Sb: İyi misin sevgilim?
Lp: Hı?
Sb: İyi misin? Çok dalgın gibisin.
Lp: He evet, evet.Pek iyi olduğum söylenemezdi aslında. Sınav stresiyle pek düşünme fırsatım olmamıştı ama yaklaşan bi savaş vardı. Konusu ise bendim... Ölmemem gerekiyodu. En azından Voldemort'un öldürmemesi gerekiyodu. Gücümü kullanmayı daha fazla öğrenmem gerekiyodu. Bayılmamam gerekiyodu. Kim bilir savaşta nasıl bir güç kullanmam gerekecekti. Kim bilir kaç kişi ölücekti. Acaba engelleyebilir miydim?
Le: Eee sen ne düşünüyosun Le?
Sonuçları ne olucaktı? Sevdiklerime zarar gelicek miydi? Belkide ben ölücektim.
Jp: Lena?
Güçlerimi kontrol edebilecek miydim? Belkide-
Sb: Sevgilim?
Lp: Efendim?
Jp: Al işte yaa. Bi onu mu duyuyosun?
Lp: Neden?
Le: Sana seslendik duymadın bizi. Bi sorun mu var?
Lp: Yooo nerden çıkardın?
Jp: Bunu daha öğrenemedin mi? Bana yalan söyleyemezsin. İkizinim ben senin. Şimdi dökül bakalım.
Lp: Yok bi ş-
Jp: Var. Son kez soruyorum. Cevap vermezsen veritaserum çalar zorla söyletirim.Yapardı. Ve eğer veritaserum içirirse sadece onu sormazdı. Derin bi nefes verdim. Etrafı kontrol ettim.
Lp: Ben- ben okulun bitmesini istemiyorum. Eve gitmek istemiyorum.
Pp: Neden? Misss gibi boş boş zaman işte. Okulda ne yapıcan ki? Eve don, bütün gün gezeriz.
Jp: Ben anladım galiba. Eve dönünce dışarı çıkamayacak.
Rl: Neden?Onlara olanları anlattım.
Pp: Vay canına. Yani... Bi savaş mı geliyo?
Lp: Evet.
Sb: Neden daha önce anlatmadın?Sustum. Sadece sustum. Cevap vermek istemiyodum. Onların huzurunu kaçırmak istememiştim.
*1 yıl sonra*
Lp: BU EVDEN ÇIKMAK İSTİYORUM!
Bağırmamla beraber Luna yerinden sıçradı. Artık boğazıma kadar dolmuştum. Her gün güçlerimi kontrol etmek adına dersler alıyodum. Çıkabildiğim tek yer evin bahçesiydi. 7. sınıfın başlamasına daha 1 ay vardı ve bu seneki sınavlar umrumda bile değildi. Savaş burnumuzun dibindeydi ve bize okula gitmemiz söyleniyodu. Zümrüdüanka yoldaşlığı diye bir topluluk kurulmuştu ama reşit olmadığımız için izin yoktu. Muhtemelen sesimi duyduğu için gelen James içeri girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sirius Black ile Hayal Et (Lena Potter)
FanfictionÇapulcular zamanında geçen bi hikaye