Savaşın üzerinden tan 2 yıl geçmişti. Lily ve James, Lena ve Sirius evlenmişti. Hatta Lily ve James'in Harry adında bir oğulları varken Lena şu anda hamileydi.
Lb: SİRİUS!
Sb: Bir şey mi oldu sevgilim? Sen iyi misin? Bebekler iyi mi?Sirius telaşlı telaşlı konuşmuştu.
Lb: İyiyiz. Sadece artık saçın uğraşmayı bırakıp yanımıza mı gelsen diyordum?
Sb: Ama saçım-
Lb: SİRİUS ORİON BLACK SAÇINLA UĞRAŞMAYI BIRAKIP BURAYA GEL!Sirius yerinden sıçradı. Ardından vazo kırmış bir çocuk gibi Lena'nın yanına gitti. Ana arkasından sarılıp iki elini karnına koyarken yanağından öpüp başanı omzuna dayadı.
Sb: Geldim gün ışığım. Ne istersin?
Lb: Ayakkabılarımı giymeme yardım eder misin?
Sb: Tabii ki.
Lb: Pikniğe geç kalmayalımda.
Sb: Harry'de gelicek mi?
Lb: Evet. Hatta muhtemelen şu an James'in başının etini yiyordur.
Sb: Yazık James'e.
Lb: Hiç yazık değil. Kendisine bi baksın o. Harry çok tatlı ve uslu bir çocuk.
Sb: Bir tek seni dinliyor olmasın?Lena kıkırdadı.
*
Hp: Halaaaa!
Lb: Minnakımmm!Harry küçük ayaklarıyla koşup Lena'ya sarıldı.
Hp: Hala bebiş kuzenlerim iyi mii?
Lb: İyiler minnakım. Çok iyiler.
Hp: Ne zaman çıkıcaklar ordan?
Lb: Keyifleri ne zaman isterse.
Hp: Beni kucağına alır mısın?Tam aralarına Sirius girdi.
Sb: Üzgünüm Harry ama halan bunu yapamaz. Onun yerine seni ben kucağıma alayım?
Hp: Ya pati amca neden yaaa!James, Lena'nın yanına geçmiş elini omzuna atmışken Lily'de geliyordu.
Lp(Lily Potter): Harry, halan hamile olduğu için seni kaldıramaz.
Lb: Ya bırakın benim minnakımı kaldırırım ben onu.James, Sirius, Remus ve Lily aynı anda hayır dediler.
Hp: Ben size küstüm! Gel hala biz senlen oynayalım.
Lb: Geleyim minnakım.Lena ve Harry beraber az ileride yere serilmiş ötrüte doğru gitmeye başladılar.
Jp: Benim çocuğum kardeşimi benden daha çok seviyor!
Lp: Her zamanki Harry işte James. Sende çocukla çocuk olma şimdi.
Rl: Lily haklı.
Lb: Ah-Bu küçük iniltiyle dördüde bir anda kafalarını Lena'ya çevirdi. Kena karnını tutmuş yüzünğ buruşturmuştu. Sirius hemen onun yanına koştu.
Sb: Lena! İyi misin?
Lb: Sirius- bebekler- geliyor-Sirius dondu kaldı. Bu gerçeğe alışması gerekecekti.
Lp: Sirius alsana karını hastaneye gidelim!
Sirius bir anda uyanmış gibi silkelenip Lena'yı kucağına aldı.
*
Sirius hastane koridorunda volta atıyordu.
Hp: Baba halam iyi mi?
Jp: Evet oğlum.
Hp: Bebek kuzenlerim iyi mi?
Jp: Evet oğlum.
Hp: Ne zaman çıkacaklar?
Jp: Bilmiyorum oğlum.
Hp: Peli neden bizde giremiyoruz.
Jp: Ben babamdan çok özür dilerim. Ben neymişim yaa! Neden oğlum bana bu kadar benzemek zorunda ki?
Rl: Eh kendin kaşındın.
Jp: Aylak!İçeriden Lena'nın bağırışları duyuluyordu.
Sb: Ay ben dayanamayacağım.
Lp: Sakın Sirius. Şu an girersen seni öldürür.
Sb: Nerden bilyorsun?
Lp: Tam olarak bu aşamada acıdan kıvranırken James'e lanetler okuyarak sakinleşmiştim.
Jp: Ama çiçeğim-Bebek ağlama sesi duyuldu. Siriıs hemen cama yapıltı. Kapı açıldığında içinden bir doktor çıktı.
: Bay Black?
Sb: Benim.
: Bayan Black ve bebekler oldukça sağlıklı. Bu gece ne olur ne olmaz diye burada kalıcaklar ama yarın çıkabilirler.
Sb: İçeri girebilir miyiz?
: Elbette. Tebrikler.Sirius depar atarak içeri girdi. Yatakta halsiz ama gülümseyen Lena, kucağında ise iki bebek vardı. Sirius büyülenmiş gibi yanlarına gitti. Erkek bebek tam olarak Sirius'tu. Kız bebek ise Lena'nın kopyası gibiydi. Lena kız bebeği Sirius'a doğru uzattı.
Sb: Nasıl tutucam ki?
Lb: Bak benim gibi.Sirius korkarak küçük bebeği kollarının arasına aldı. Onu kırılacak bir şeymiş gibi tutuyordu.
Rl: Adını ne koyacaksınız?
Sirius bebeğe tekrar baktı.
Sb: Laura. Laura Lena Black.
Lena'da kendi kucağındaki bebeğe baktı.
Lb: Theodore Sirius Black.
Hp: Anne bende bebek kuzenleriimi görmek istiyorum!James Harry'yi kucağına alarak Blacklerin yanına gitti.
Jp: Hey, selam minikler! Ben sizin favori amcanızım.
Remus buna göz devirdi.
Sb: Çocuklar, sizden birşey isteyebilir miyim?
Jp: Elbette
Rl: Her zaman.
Sb: James, sen Laura'nın, Remus sende Theo'nun vaftiz babası olur musunuz?İki adamda buna gülümsediler ve olumlu cevap verdiler.
Lb: Lily, benim senden başka güvenebileceğim birim yok. Çocuklarımın vaftiz annesi olur musun?
Lp: Onur duyarım.Sirius biraz daha kızını sevdikten sonra kızını annesine verip oğlunu almış kucağına.
Lb: Iıım Sirius?
Sb: Evet gün ışığım?Lena yavaşça Laura'nın sırtındaki kanat dövmesini gösterdi. O an odada bir sessizlik oldu.
Jp: Annesine çekmiş.
Sb: Ama oğlum bana çekmiş değil miiii?
Hp: Heeey! Ben anlamadım.Odayı gülüşler kaplamış. Ve bir hikaye daha mutlu sona ulaşmış...
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
İLK KİTABIM BİTTİİİİİİ!!!!
Buraya kadar okuyan herkese teşeklür ederim. Gerçekten inanılmaz. Bu seri benim ilk kitabım olduğu için yeri her zaman ayrı olacak. O zaman son kez.
Okuduğunuz için teşekkürler
🧙🏻♂️❤️🧙🏻♀️
LUMOS!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sirius Black ile Hayal Et (Lena Potter)
FanfictionÇapulcular zamanında geçen bi hikaye