Sabah erken uyanmıştım. Lily'yi uyandırdım. 5 dakikaya ineceğini söyledi, ben hemen inmiştim. Sirius orda oturuyodu. Düşünceli gözüküyodu.
Lp: Sirius, ne düşünüyosun?
Sb: Dün gece aklıma geldi. Bak gerçekten aramız bozulsun istemiyorum ama sormalıyım. Sen amortentia dan 3. koku olarak kurabiye kokusu aldığını söylemiştin ama o ben değilim.Bi anda kahkaha atmaya başladım. Sirius anlamayarak bakıyodu.
Lp: Sirius o sendin. Bütün sınıfın önünde bunu söyleyemedim. Sen beni mi kıskandın?
Daha çok gülmeye başladım. Gülmem James'in sesiyle kesildi.
Jp: Neye gülüyosun bu kadar.
Gelmişlerdi. Dördüde. Ben bi anda ciddileştim. Siriusa hadi dercesine baktım. Beni anlamıştı.
Sb: Otursanıza. Size bi şey söylemeliyim.
Jp: Pati? Bi sorun mu var?
Sb: Sen bi oturda. Remus sen James'in yanına geç ne olur, ne olmaz.James anlam verememişti. Yinede yaptılar. Sirius buğazını temizledi ve konuşmaya başladı.
Sb: Benim bi sevgilim var.
Jp: OHA BU HARİKA Bİ ŞEY. KİM?James'in yüzünde devasa bi gülümseme vardı. O gülümseme birazdan sönücekti.
Sb: Iıı şey. Senin kardeşin.
Tam da düşündüğüm gibi oldu. James bi anda ayağa kalkınca Remus'ta onu tutmak için kalktı. Remus James'i otutturdu.
Sb: Sakin ol Çatalak. Bu doğal bi şey.
Lp: Ayrıca seninde bi sevgilin var James. Ben sana bi şey diyo muyum? Yok. Şimdi bize mutluluklar dilediğini var sayıp işime geri dönüyorum.James'e sakinleştirici bi şekilde gülümsedim. O ise bana gözlerini kısarak bakıyodu. Onu taklit ederek baktım.
Lp: Boynuz hafa, seni uyarıyorum!
Jp: Hain kardeş.
Lp: Yaa James. Üzülüyorum bak.
Jp: Tamam tamam üzülme ama gözüm üzerinizde.
Lp: Pek o zamaan. Biz bahçeye çıkalım.
Jp: Ben de gelim.
Le: JAMES RAHAT BIRAK ŞUNLARI YAA!James sustu. Ben de Sirşus un elini tutarak ortak salondan çıkarttım. Çıktığımızda Sirius bana döndü.
Sb: Umarım James uykumda beni boğmaya falan çalışmaz.
Lp: Neden yapsın ki?
Sb: Sana karşı birazzz fazla korumacı. Bu ben olsam bile...
Lp: Sakin ol Pati. Annemlerbi şey demediği sürece, ki demezler, o bi şey yapamaz.Onu yanağından öptüğümde küçük bir çocukmuş gibi gülümsedi.
Sb: Bunu hep yapabilirsin. Çok hoşuma gidiyo.
Onu tekrar yanağından öptüm.
Sb: Bi düşündümdee belkiii dudağımdan öpsen daha çok severim.
Dudağına küçük bi öpücük kondurduğumda gülümsemesi genişledi.
*
Sirius ile mükemmel bi ilişkim vardı. Bu özel güçlerin eğitimi beni fazlasıyla yorsada kontrol ettiğimi görmek içimi rahatlatıyoru. :::::::::::Bu sene ekrtradan dans dersimiz vardı. Çünkü bu sene konuk okullar gelicekti ve yılbaşı balosu düzenlenecekti. Ders başladı ve McGonagal herkesin bi eş seçmesini istedi. Sirius sanki mümkünmüş gibi dahada dibime girdi ve belimden tuttu. Bu onun uyarı biçimiydi. Onun bu haline kıkırdıyodum. James'te Lily için aynını yapıyodu. Ders başlamıştı. Müzik eşliğinde dans ediyoduk. Çoz zevk alıyodum. Belliki Sirius'ta öyleydi. Sonra bize bakan birini gördüm, daha doğrusu direkt Sirius'a bakıyodu. Marlene... Gözünde deli bi kıskançlık vardı. O KİM OLUYODUDA BENİM SEVGİLİME BAKIYO? Dur bi saniye, fazla kıskanç oldum. Sirius gerilimimi hissetmiş olacak ki kulağıma fısıldadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sirius Black ile Hayal Et (Lena Potter)
FanfictionÇapulcular zamanında geçen bi hikaye