Rl: Ne yapmayı düşünüyoruz?
Jp: Hiçbir fikrimiz yok.
Lp: Hayır var. Savaşacağız. Bu savaşın gerçekleşmesi gerekiyor.
Sb: Tamam, evet haklısın ama bu savaşa hazır değiliz. 1 ay çok kısa bir süre.
Lp: Farkındayım. Muhtemelen o kendine yandaş bile toplamıştır. Tek başına bu okula geleceğini sanman.
Le: Bencede. Bu resmen aptallık olur. Ve o da hiç aptal birine benzemiyor.Peter hiçbir şey demeden öylece boş boş bakıyordu.
Lp: Benim güçlerimi geliştirmem lazım.
Jp: İyi de zaten yeterince güçlüsün?
Lp: Yeterliliğinden hiç emin değilim.
Rl: Bak buna katılıyorum işte. Kendimizi geliştirmeliyiz.James içini çekti. Tabii ki savaşacaktı. Ama onun korkusu değer verdiklerini yitirmekti. Gerçi, herkesin korkusu buydu. Değil mi?
Lena'dan
Aklımda dolanan bimbir senaryoyu kovmaya çalışıyordum. Hiç birinin ölmesine izin vermeyecektim. Bunun anlamı benim ölümüm olsa bile...
Sb: Lena, sen iyi misin?
Lp: Hı hı.
Sb: Emin misin?
Lp: Hı hı.Açıkçası onu dinlemiyordu bile. Tek yaptığım kafamda streteji kurmaktı. Kendini nasıl geliştirebilirdim?
*
O an... Şu an güçlü olmam gereken an. Ama değilim. Yeterince güçlü değilim.
Karşımızdan 500'e yakın ölüm yiyen geliyordu.
Sb: LENA!
Bana seslenmesiyle o tarafa döndüm. Sirius bana dopru koltu, yanima geldiği saniye beni belimden tutarak kaldırdı ve dudaklarımızı birleştirdi. Ona istekle karşılık veriyordum ancak karşımızdaki yığın dikkatimi dağıtıyordu. Geri çekildim.
Sb: Seni seviyorum Lena Potter.
Lp: Seni seviyorum Sirius Black.
Sb: Bu tünelin sonu ölüm sevgilim.
Lp: Ölmene izin vermeyeceğim.Büyük bir gümbürtü koptu. Hemen ellerimde enerji toplarımı ürettim ve hazırda bekledim. Lily, James ve Remus yanımıza gelmişlerdi. James ile bakıştık.
Tekrar bir gümbürtü kopunca0 köprünün öteki tarafına baktım. Beyaz tenli, siyah saçlı bir adam vardı karşımızda. Arkasında ise bir ordu...
Lv(Lord Voldemort): Umarım, hazırlanmışsınızdır. Savaş başlamadan önce... Kazanacak tarafa katılmak isteyenler olursa boşluğumuz var. Ya şimdi katılırsınız... Ya da ölürsünüz.
Hogwarst tarafından Slytherinlilerden zaten geçmesi beklenen birkaç öğrenci çıktı.
Lp: Peter nerede?
Sorumla beraber Sirius'un nefesini tuttuğunu duydum. Ona baktığımda gözlerini bir yere kitlemişti. Baktığı yere bakınca nutkum tutuldu. Peter Pettigrew karşı tarafa geçiyordu. Sirius, James ve Remus yıkılmıştı. Kardeşi yerine koydukları kişi onlara ihanet etmişti.
İçimde büyük bir öfke vardı. Elimde oluşturduğum büyük bir enerji topunu karşı tarafa fırlattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sirius Black ile Hayal Et (Lena Potter)
FanfictionÇapulcular zamanında geçen bi hikaye