"من ..."
نەمدەزانی چی بڵێم زۆر لەناکاو بوو
چاوەکانی لەچاوم بری بوو بۆچی رەت کردنەوەی وازەحمەتە"خۆشمدەوێی "دووبارە وتی زیاتر نزیک بۆوە
"تۆ سەرخۆشی "
بەپێکەنینی شڵەژاو وتم"وانیە "
"کەواتە نەخۆشیت و ورێنە دەکەی یان نا تۆ دەتەوێ من تاقی بکەیتەوە وایە دەتەوێ وابکەی بزانی مەبەستی من چیە .."
بەخێرای وتم دەستم بەروخسارمدا هێنا"ئارامبەوە بەو شێوەیەی نیە سوێند دەخۆم "
دەستەکانی منی گرت زیاتر منی شڵەژاو کرد"دەتەوێ بروا بکەم "
پێکەنینێکی گاڵتەجاریم کرد"مارییی بەراستی هەستەکانم راستەقینەن بۆت بۆچی وادەڵێی "
لەوکاتەی فرمێسکە کۆکراوەکانی چاویم بینی دوێنێ شەویش بەهەمان شێوە قسەی کرد تەنانەت ماچیشی کردم ناکرێ ئەوە روبدا"بەڵام من نا "
دەستەکانیم دوور خستەوە"چی نا .."
بەپرسیاراوە سەیری کردم هەستم بەوترسە کرد لەچاوەکانی"هەمان هەستی تۆم نیە ببوورە "
دەستەکانم دەلەرزی ویستم بڕۆم"بۆچی "
بەخێرای منی وەستاند"بەرێز جیۆن "
"پێم وتی تەنها بڵێ جونگکووک "
تورەدەردەکەوت ئەوەش منی ترساند"تکایە با ئەوبابەتە دابخەین "
"بەڵام ناتوانم ناتوانی تێبگەی ناتوانی ببینی چیت لێم کردوە "
بەخەمباری قسەی دەکرد دڵم ئازاری هەبوو"شێت بووی تۆ لەمن باشتر دەزانی شتی وانابێ روبدا جیۆن "
بەتورەی وتی پاڵمدا کەمێک چوو بۆ دواوە"تۆ ژیانی خۆت و من و هەموو ئەندامەکان دەخەیتەمەترسی مێشکت کارپێبکە جیۆن ئەوە روونادات نابێ روبدا ئەوهەستانە لەناوبەرە چونکە هیچ شتێکی وات لەمن دەست ناکەوێ "
ئەو قسانە تەنانەت دڵی منیشیان شکاند چی بگا بەئەو خۆم بەهێز دەرخست تاوەکوو نەگریم لەبەر چاوەکانی"بیربکەوە گەر کەسێک گوێبیستی ئەوقسانە بێت یان گەرشتێکی وا رووبدا چیمان لێدێ "
ئەوم جێهێشت فرمێسکی چاوەکانی دەرخەری هەموو شتێک بوون زۆریم لەقاچەکانم کرد تا جێی بێڵن لەژووری خۆگۆرینەکە هاتمە دەرەوە بەڵامجەیهۆپ و یونگی تای لەبەر دەرگاکە بوون دڵنیام گوێبیستی هەموو شتێک بوون
بەخێرای فرمێسکەکانم سری ئەوانم تێپەراند"بەنەفرەت بی کاتی تۆیە "
بەتورەی کۆنترۆڵی ئۆتۆمبێلەکەم نەدەدۆزیەوە تاوکوو بیکەمەوە لەکۆتای دەرم هێنا"بامن بت گەیەنم "
یونگی رێگری کرد لەوەی سەر بکەوم بەرهەڵستیم نەکرد حاڵی شۆفێریم نەبوو
YOU ARE READING
ئاڵودەبوو..ꨄ︎
Fanfictionچی دەزانن دەربارەی ئاڵودەبوون ... کاتێک باسی ئاڵودەبونت بۆدەکەن بیرت بۆچی دەچێ کهول یان مادەی هۆشبەر یان جگەرە .. بەڵێ ئەوانە مرۆڤ ئاڵودە دەکەن بەخۆیان چونکە تێکەڵ بەخوێن دەبن بەهەمانشێوە.... مرۆڤیش ئاڵودەی مرۆڤ دەبێ هەندێ مرۆڤ ئاڵودەی کەسانی تر...