لە هەر بێدەنگیەکما
گەردونێکی پڕ لە نهێنی هەیە٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
بریار نەبوو وازوو پۆستی بکەم بەڵام ئەترسم لێم رەش بێتەوە بۆیە ئەوەندەی نوسیومە پەبلیشی ئەکەم
وە ئەم چیرۆکە خەیاڵیە و بەمێشکی خۆم ئەینوسم بەخەیاڵی خۆم ئەینوسم بۆیە پێوست ناکا بڵێن ئەوە وانیەو لەژیانیان نیە ئەمە تەنها چیرۆکێکە سوپاس بۆ تێگەیشتنتان و خوێنەر بونتان
Maryana ..
"تکایە من نامەوێ ئەوکارە بکەم "
بەتکاوە وتم ئەوە چەندین جارە ئەوکارانە بەمن ئەدەن"سەیرکە گیانەکەم دەزانم حەزت بەوەنیە بەڵام بەراستی تۆ تاکە کارمەندی کە من متمانەی پێبکەم وە زۆربەی ئەوانەی ئێرە بەدڵنیای هەواداری ئەوانن ناتوانم متمانە بەکەسانی تر بکەم "
خاتوو داهی بە داماوی تکاوە سەیری دەکردم"سەیرکە تەنها تا ئەوکاتەی کەسێکی گونجاو بۆ شوێنەکەی دەدۆزمەوە "
دوبارە هەمان قسەی کردەوە خوایە"خاتوو داهی تۆ دووجاری تر هەمان شتت وت تەنانەت بۆ پارک بوگۆمیش دەزانین چۆن کۆتای هات "
بەبێزاری سەیرم کرد و هەستایەوە لەسەر لێواری کورسیەکە دانیشت زەردەخەنەی کرد"من چیبکەم تۆ زۆر لێهاتوو گونجاوی لەگەڵ موشتەریەکان "
باوەشی پێمداکرد خوایە دەزانێ ناتوانم رەتی بکەمەوە"تەنها تا ئەوکاتەی کەسێکی گونجاو دادۆزیتەوە "
بەبێزاری وتم خێرا ماچێکی لەرومەتم کرد روخسارم گرژ کرد ئەوکچەی بەردەمم بەدڵ خۆشی سەیری دەکردم"سوپاس ماریانا بەراستی سوپاس "
ئەوکچە بەدڵخۆشی دەستی منی گرت تەنها زەردەخەنەیەکم پێشکەش کرد من ناچارم کاری ئەو وەر بگرم چونکە هاوسەرگیری دەکات و دەروات بۆ شارێکی تر من دەبێ برۆمەشوێنی ئەو بۆ کەسایەتیکی بەناوبانگ ئاهـ نامەوێ کاردانەوەی خەڵکی ببینم"ئێستا لەگەڵ سانهو بڕۆ هەمووشتێکت پێدەڵێ "
نیشانی بۆ ئەوکچە کرد"باشە .. بابڕۆین "
لەژوری بەرێوبەر دەرچوین دەستی کرد بە قسە کردن"سەیرکە جیمین زۆر هەستیارە بۆ پێستی زۆر گرنگی پێدەدا دەبێ هەموو رۆژێک ئەو فڵچانە بشۆی کەبۆی بەکاردێنی دەبێ بۆ هەموو شوێنیک دژەخۆر و شێدارکەرەو قەترەی چاوت هەبێ وە ..."
رێگەم نەدا قسەکەی تەواو بکا"سەیرکە من دەفتەرێک بەتۆ دەدەم تێبینیەکانم بۆ بنوسە خۆ مێشکم کۆمپیتەر نیە"
لەگەڵ قسەکەم پێکەنی
دەستم شوشت و رۆشتمەوەلای موشتەریەکەم
YOU ARE READING
ئاڵودەبوو..ꨄ︎
Fanfictionچی دەزانن دەربارەی ئاڵودەبوون ... کاتێک باسی ئاڵودەبونت بۆدەکەن بیرت بۆچی دەچێ کهول یان مادەی هۆشبەر یان جگەرە .. بەڵێ ئەوانە مرۆڤ ئاڵودە دەکەن بەخۆیان چونکە تێکەڵ بەخوێن دەبن بەهەمانشێوە.... مرۆڤیش ئاڵودەی مرۆڤ دەبێ هەندێ مرۆڤ ئاڵودەی کەسانی تر...