"بەراستی دواتر پەشیمان نابیتەوە هەرچۆنێک بێ من پیاوم "
جونگکووک وتی نزیکی بۆوە ماریانا چەند هەنگاوێک گەرایەوە قاچی بەر سیسەمەکە کەوت"بۆچی دوور دەکەویتەوە "
برۆیەکی بەرز کردەوە کەمەری ماریانای گرت و بۆلای خۆی راکێشا روخساری لێی نزیک کردەوە ماریانا دەستەکانی کرد بە مست بەتوندی چاوەکانی داخست کاتێک هەستی کرد تەنها لێک خشانێکی بچوک لەنێوانی لێوەکانیان روویدا"راستە تۆم دەوێ ئەوەشم دەوێ کە ئێستا بیری لێیدەکەیتەوە لەکۆتای منیش پیاوم بەڵام ئەوەی زیاتر پێویستم پێیەتی"
بەچرپەوە وتی لەگەڵ قسەکانی لێوەکانی لە لێوی ماریانا دەخشا نچورکەیک بەجەستەی داهات هانەسەکەنی گەرم بوون"ئەوەی زیاتر دەمەوێ دڵت داگیر بکەم وەمێشکت داگیر بکەم نامەوێ تەنها جەستەت بێ دەمەوێ هەموو بەشێکت هی من بێ مێشکت و دڵیشت بۆمن بێ بیرکردنەوەکانت هەستەکانت دەمەوێ کاتێک لەکار دەگەرێمەوە چاوەرێم بکەی بۆ ئەوەی بەیەکەوە خواردن بخۆین کاتێک ماندووم باوەشت ببێ بەجێگای حەسانەوەم گەمژانەیەی وایە خەیاڵانێکی وا لەگەڵ کەسێک کە نەک خۆشی ناوێم نایهەوێ بشم بینێ و کەسێکی تری خۆش دەوێ "
قسەکانی بەچرپەوە دەکرد لێوەکانیان بەریەکتر دەکەوت چاوەکانیان داخرابوو پەپولەکانیان لەناو زگیان دەجوڵانەوە لەکۆتای زەردەخەنەیەکی شکاوی کرد"جیۆن "
بەهێواشی وتی حاڵی باش نەبوو جونگکووک لێوەکانی لەسەر لێوی دانا هەناسەی ماریانای هەڵدەمژی گەرمیەکی زۆر جەستەی هەردوکیانی گرتەوە ماچێکی کورتی کرد و جیابۆوە لێی"بڕۆ بەرلەوەی شتێک بکەم دواتر من و تۆش پەشیمان بین "
بەئەستەم خۆی دوور خستەوە چاوەکانی پر بوون لە ئارەزوو لەگەڵ ئەوەش ئازار ماریانا هێشتا لەشوێنی خۆی بوو بیری لەقسەکانی جونگکووک دەکردەوە
ئەوکاتە هەستی کرد چەند ئازاری داوەبەوتنی ئەوەی کەسێکی تری خۆشدەوێ نایهەوێ بیبینێ سەیری جونگکووکی کرد روخساری سوور ببوو چاوەکانی هەستی زۆری تێدابوو بەڵام لەکۆتای بەسەر مێشکیدا زاڵ بوو لێی نزیک بۆوە لەپێشی وەستا قاچەکانی بەرز کردەوە یەخەی جونگکووکی گرت و کەمێک سەری نزم کردەوە لێوەکانی لەسەر لێوی دانا جونگکووک تەنها شۆک بوو ماریانا دوور کەوتەوە"تۆ چیدەکەی "
کووک بە سەرلێشێواوی وتی ماریانا زەردەخەنەیەکی کرد دەستی بردە سەر رومەتی پەنجەی گەورەی لێخشاند"ئەوکەسەم ماچ کردکە خۆشم دەوێ "
کووک تەنها سەلێشێواو بوو هی چی نەوت سەیری ماریانای دەکرد"تۆ ئەوکەسەی خۆشم دەوێ کووک "
دوابارە وتی جونگکووک دوور کەوتەوە بەشۆکەوە سەیری دەکرد"من .. یاریم پێمەکە ."
زەردەخەنەیەکی گاڵتە جاری کرد"چۆن منت خۆش دەوێ وەک هاورێ یان وەک برایەک همم یان لەبەر ئەوەی نەخۆشم "
بەگاڵتە جاری و برواپێنەکراوی وتی
YOU ARE READING
ئاڵودەبوو..ꨄ︎
Fanfictionچی دەزانن دەربارەی ئاڵودەبوون ... کاتێک باسی ئاڵودەبونت بۆدەکەن بیرت بۆچی دەچێ کهول یان مادەی هۆشبەر یان جگەرە .. بەڵێ ئەوانە مرۆڤ ئاڵودە دەکەن بەخۆیان چونکە تێکەڵ بەخوێن دەبن بەهەمانشێوە.... مرۆڤیش ئاڵودەی مرۆڤ دەبێ هەندێ مرۆڤ ئاڵودەی کەسانی تر...