"ئاهـ سەرم "
لەسەر جێگاکە هەستام سەیرێکی کاتژمێرم کرد هەشتی بەیانی بوو"بەنەفرەتبی دوادەکەوم "
بەخێرای هەستامەوە بەڵام قاچم لەشتێک گیر بوو وە کەوتم"ئاهــ بەنەفرەتبییی "
دەستم بەئەژنۆم گرت لەوکاتەی فێری خواردنەوەبوم زۆر دەخۆمەوە"ئەمە هیکێیە "
سەیری قەمیسەکەم کرد بەڵام ئەمە هیمن نیەچومە دەرەوەی ژوورەکە بەرەو چێشتخانەکە چووم دەبێ کێ لەماڵەکەم بێ ئەوەی من بزانم
لەدواوە پیاوێکم بینی بەشی سەرەوەی لەبەر نەبوو وە دەتوانم بیناسمەوە ئەوە جیمینە
"جیمین "
بەروونی شۆک بوون لەدەنگم دیاربوو"هەستایت وەرە ئەوە بخۆوە دەزانم ئێستا سەرت ئازاری هەیە "
وازی لە ورد کردنی بیبەرەکەی بەردەستی هێناو منی دانیشاند"تۆ کەی هاتی "
پەرداخێکی لەپێشم دانا نازانم چیە تەنها رەنگێکی سەوزی جوانی هەیە"دوێنێ شەو بەڵام سەرخۆش بووی.. ببورە بێپرس دەتکاری چێشت خانەکەتم کردوە "
دەستی کردەوە بەکارەکەی"کێشەنیە "
وتم ئەو شتەی پێیدام قومێکم خواردەوە بەڵام تامی زۆر خۆش و ترش بوو"واو ئەمە چیە "
"نەحنا وە کەرەوز و لیمۆ مانگۆ بیستم وادەکا مێشکت ئاسودەبێ "
هەربەراستی تامە ترشەکەی و ساردیەکەی وای دەکرد ئاسودە بیت"همم چی دەکەی "
"خوارنی بەیانی ئامادە دەکەم بەڵام بەشێوازی کۆری "
سەرم بەقایل بوون جوڵاند دەمویست پرسیاری جونگکووک بکەم لەهەمان،کات چی گەر شتێکی بێمانام بە جیمینیش وتبێ بەڵام بێدەنگ بووم"سوپاس جیمین من گەرماوێک دەکەم تا ئامادە دەبێت "
تەنها زەردەخەنەیەکی جوانی کردچومەگەرماوەکە
"بەنەفرەتی بی سەیری خۆت بکە "
لەبەردەم ئاوێنەکە وتم هەرچیەک بێ تەنها کێشە بەشی منە
لەگەرماو هاتمە دەرەوە سەیری موبایلەکەم کردنامەیەک لە یونسونەوە هاتبوو
(ئەمرۆ ئێوارە خوانی دەرەوە هەیە کەواتە بەجوانی خۆت ئامادە بکە وە شوێنەکەش باڕە😋🤭)
موبایلەکەم دانایەوە پێویستە بچم لانیکەم کەمێک سەرقاڵ دەبم
تەنورەیەکی کورتی رەنگ شیری لەگەڵ بلوزێکی رەش و چاکەتێکی هەمانرەنگی تەنورەکەم پۆشی پوتێکی درێژم دەرهێنا بەرای من گونجاوەقژم لەدواوە کۆکردەوە دەی دواتر رێکی دەخەم
"ببورە وام کرد تۆ کارەکان بکەی "
وتم ئاوەکەم لەسەر مێزەکە دانا بەڵام جیمین تەنها سەیری دەکردم"بەوشێوەیە دێیتە کار "
بەپرسیارەوە سەیری کرد سەیرێکی خۆمم کرد"بۆچی جوان نیە بیگۆڕم"
ویستم بڕۆم بەڵام دەستی منی گرت
أنت تقرأ
ئاڵودەبوو..ꨄ︎
أدب الهواةچی دەزانن دەربارەی ئاڵودەبوون ... کاتێک باسی ئاڵودەبونت بۆدەکەن بیرت بۆچی دەچێ کهول یان مادەی هۆشبەر یان جگەرە .. بەڵێ ئەوانە مرۆڤ ئاڵودە دەکەن بەخۆیان چونکە تێکەڵ بەخوێن دەبن بەهەمانشێوە.... مرۆڤیش ئاڵودەی مرۆڤ دەبێ هەندێ مرۆڤ ئاڵودەی کەسانی تر...