"مەبەستت ئەوەیە جیمین ماریانای خۆشدەوێ "
نامجون پرسی"بەداخەوە بەڵێ "
تای وتی"ئەبێ ماریانا دوور خەینەوە بەرلەوەینێوانی جیمین و جونگکووک تێک بچێ "
جەیهۆپ وتی"منیش هەمان شتم دەوت "
تای وتی بەتورەی سەیری یونگی کرد"نابێ چۆن ئەوتوانن دووخۆشەویست دوور خەنەوە"
یونگی بەتورەی وتی"راست ئەکا "
جین وتی لەگەڵ رای یونگی بوو"واز بێنن لەدەمەقاڵێ ماریانا جونگکووکی خۆشدەوێ جیمینیش ئەوە دەزانێ پێویستە جیمین هەستەکانی لەناو بەرێ ناتوانین جونگکووک دوورخەینەوە "
نامجون وتی هەستایەوە"کووک ئاڵودەی ماریانا بووە بەرلەوەی بریار بدەن بیر بکەنەوە "
یونگی وتی رۆشتلەلایەکی تر
"ئەو شەربەتە بخۆ باباشتر بی "
کووک وتی پاردەخێکی لەپێش ماریانا دانا ماریانا پێکەنی"لەگەڵ چەند ئافرەت خەوتوی "
پرسی و سەیری جوونگکووکی کرد"بۆچی شتی وا ئەپرسی "
بە بێزاری وتی لەلای وەستا"دەی دەزانم کردوتە وە ئەوانەی لەگەڵیان بووی هیچیان کچ نەبوون وایە "
کووک چاوەکانی لەماریانا دوور خستەوە وەک بڵێی هەستی بەتاوان دەکرد"بەڵێ بۆ "
دوای کەمێک وتی"چونکە بۆئەوەی ئازاری گەدەم نەمێنێ شەربەت پێداوم لەبری ئەوەی شتێکی گەرمم پێبدەی "
وتی بەپێکەنینەوە جونگکووک روخساری گرژ کرد"دەمن چوزانم "
بەبۆڵەوە وتی دەستی کردەوە بەدروست کردنی خواردن ماریانا تەنها پێدەکەنیلەیەکێک لەماڵەکانی کووک بوون
"مەلەوانی دەکەی "
ماریانا پرسی کووک بەرەو مەلەوانەگەکەرۆشت"بەڵێ دێیت "
"نا سوپاس "
ماریانا وتی پێکەنی هەندێ شتی لەسەر سینەک دانا لەگەڵ خواردنەوە بۆلای مەلەوانگەکە چوو لەدەرەوە بەفرێکی کەم باری بوو دوای ئەوەی ئەمڕۆ تەواوی بەیانیەکە لەناو بەفر بوون هاتن بۆخانوی جونگکووک دوور لەشار"ئۆۆ"
جونگکووک وتی هاتە لێواری مەلەوانگەکە ماریانا بەترسەوە سەیری ئاوەکەی دەکرد"ناتەوێ بیکەی "کووک پرسی ماریانا سەری بەنەخێر جوڵاند سەرقاڵی خواردنی شت بوو کاتێک جونگکووک دەستی گرت و رایکێشایە ناو ئاوەکە ماریانا قیژەیەکی بەرزی کرد بەتوندی خۆی بە جونگکووک گرت
"کووک تکایە"
بەتکاوە وتی بەتوندی خۆی لەجونکووک ئاڵاندبوومەترسەو متمانەت بەمن هەبێ "
کووک وتی بەتوندی کەمەری گرت
أنت تقرأ
ئاڵودەبوو..ꨄ︎
أدب الهواةچی دەزانن دەربارەی ئاڵودەبوون ... کاتێک باسی ئاڵودەبونت بۆدەکەن بیرت بۆچی دەچێ کهول یان مادەی هۆشبەر یان جگەرە .. بەڵێ ئەوانە مرۆڤ ئاڵودە دەکەن بەخۆیان چونکە تێکەڵ بەخوێن دەبن بەهەمانشێوە.... مرۆڤیش ئاڵودەی مرۆڤ دەبێ هەندێ مرۆڤ ئاڵودەی کەسانی تر...