- سئول آوریل سال ۲۰۲۰جونمیون لبخندی زد و به چشمهای غمگین مقابلش خیره شد.
_ خیلی بزرگ شدی...
با ملایمت لب زد و نوک انگشتهاش رو روی صورت پسر جوون و غمگین مقابلش کشید.
_ هیونگ!
_ جون... جونیونگ... عزیزم...
_ هیونگ!
با ناله فریاد زد و از خواب بیدار شد. بدون اینکه دست خودش باشه انگشتهاش رو روی جای دستهای جونمیون گذاشت.با حس کردن خیس بودن گونهاش بهش فهموند که تمام مدت داشته گریه میکرده. نفس عمیقی کشید و آب دهنش رو با ملایمت قورت داد. بعد از چند ثانیه موفق شد کنترل خودش رو به دست بیاره و متوجه بشه که توی یه مکان ناآشنا قرار داره.
_ اومم...
با ناله دختر جوونی که برهنه درست کنارش روی تخت خوابیده بود، نفس عمیقی کشید و از جاش بلند شد. لباسهاش رو پوشید و بعد از نگاه آخری به فضای اتاق، از اونجا خارج شد. سر دردی که بخاطر نوشیدن بیش از حد الکل به جونش افتاده بود بهش یادآوری میکرد که حسابی خراب کرده. فردا به سوهی زنگ میزد و باهاش بهم میزد. فقط میتونست دعا کنه که بی احتیاطیای نکرده باشه...
مثلا صحبت کردن راجب چیزهایی که نباید صحبت میکرد یا انجام دادن کارهایی که نباید انجام میداد.
گوشیش رو از توی جیبش درآورد و روشن کرد. ۷:۱۳ دقیقه صبح. داشت دیرش میشد. باید عجله میکرد و به خونه میرفت و دوش میگرفت. باید قبل از ساعت هشت کافه رو باز میکرد. به سرعت از پلهها پایین رفت و از در خونه خارج شد.
هنوز خیلی دور نشده بود که با یادآوری کبودیها و زخمهای نسبتاً سطحی روی گردن، سینه و شکم سوهی که قبل از خروجش توجهش رو جلب کرده بود، برای لحظهای ایستاد. ضربه محکمی به پیشونیش زد و آهی کشید.
_ گند زدی پسر.. گند زدی...
_
سرش رو از توی لپتاپ بیرون آورد و به قهوه سرد شده کنارش خیره شد. یه چیزی عجیب بود... دوباره نگاهی به عکسهای گرفته شده از جسد کیم جه انداخت.زخمهاش سطحی بودن. با اینکه این زخمها جاهای حساس بدنش بودن اما خیلی سطحی بودن. حتی دلیل مرگ کیم جه هم سرمای بیش از حد اعلام شد. کیم جه تا چند ساعت بعد از زخمی شدنش زنده بود و در نهایت از سرمای بیش از حد مرد.
YOU ARE READING
𝖲𝗆𝗂𝗅𝖾 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝖾𝖺𝖽 | 𝖪𝖺𝗂𝗁𝗎𝗇
Fanfiction𝖭𝖺𝗆𝖾: 𝖲𝗆𝗂𝗅𝖾 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝖾𝖺𝖽 نام: لبخند مردگان 𝖢𝗈𝗎𝗉𝗅𝖾: 𝖪𝖺𝗂𝗁𝗎𝗇, ... کاپل: کایهون و ... 𝖦𝖾𝗇𝗋𝖾: 𝖢𝗋𝗂𝗆𝗂𝗇𝖺𝗅, 𝖠𝗇𝗀𝗌𝗍, 𝖲𝗆𝗎𝗍, ... ژانر: جنایی، انگست، اسمات و ... 𝖶𝗋𝗂𝗍𝖾𝗋𝗌: 𝖬𝗈𝗈𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝗅𝗂𝗀𝗁𝗍 نویسن...