- سئول سال ۲۰۰۴صدای سوت توسط داور به صدا در اومد و بازی ۸۷ به ۶۳ نفع تیم دبیرستان سون به پایان رسید. طولی نکشید که سر و صدای تماشاگرها و بازیکنهای تیم سون ورزشگاه رو پر کرد. مثل همیشه دخترهای جوون کلاسشون با آب و تاب درمورد کاپیتان تیم دبیرستانشون صحبت میکردن و اون رو با دست بهم نشون میدادن.
_ خدای من وو ییفان واقعا فوقالعادهس.. اون پسر چینی هم قدبلنده و هم خوشتیپ و جذابه.. خوشحالم دانش آموز کلاس ماست!
_ دقیقا! نصف امتیازای تیم سون رو خودش تنهایی گرفت!
_ به دوست دخترش حسودیم میشه!
_ نمیدونم کیه ولی شنیدم که یه هرزهس!
_ آه.. دقیقا! منم شنیدم که فقط با باز کردن پاهاش و جا خوش کردن تو تخت ییفان تونسته باهاش باشه!
پسر رنگ پریده لبخند کوچیکی زد و بدون توجه به حرفها و صحبتهای پوچ و بیهوده چندتا دختر بیاهمیت به سمت فضای باز بیرون ورزشگاه رفت. کی به حرف اونها اهمیت میداد؟ اونها بدون توجه به چیزی، به کسی که نمیشناختن توهین میکردن فقط چون نمیتونستن وو ییفان رو داشته باشن! اینجور شایعات همیشه بیرحمانه قلب و روح آدمها رو هدف میگرفتن و باعث میشدن اونها آسیب ببینن. ولی پسر لاغر اندام خیلی وقت بود که دیگه در برابر ضربات بیرحمانه اونها مقاوم شده بود.
درحالیکه توی حیاط ورزشگاه قدم میزد و اطرافش رو دید میزد، دستهایی دورش حلقه شدن و بوسه سطحیای روی گونهش نشست.
_ توی سالن دیدمت... انتظار نداشتم برای دیدن بازیم بیای لاو!
_ دوست پسر جذاب و سکسیم که همه رو توی سالن دیوونه کرده بود ازم خواسته بود! نمیتونستم نیام!
ییفان به سمت پسر مورد علاقش رفت و اون رو در آغوش گرفت و بوسه کوتاهی روی لب هاش نشوند.
_ خوشحالم اینجایی میون... خیلی خوشحالم که تونستم جلوی چشم هات برنده بشم!
_ از نظر من تو همیشه برنده ای وویفان!
- سئول مارس سال ۲۰۲۰ (شب به قتل رسیدن چو جیهو)
YOU ARE READING
𝖲𝗆𝗂𝗅𝖾 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝖾𝖺𝖽 | 𝖪𝖺𝗂𝗁𝗎𝗇
Fanfiction𝖭𝖺𝗆𝖾: 𝖲𝗆𝗂𝗅𝖾 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝖾𝖺𝖽 نام: لبخند مردگان 𝖢𝗈𝗎𝗉𝗅𝖾: 𝖪𝖺𝗂𝗁𝗎𝗇, ... کاپل: کایهون و ... 𝖦𝖾𝗇𝗋𝖾: 𝖢𝗋𝗂𝗆𝗂𝗇𝖺𝗅, 𝖠𝗇𝗀𝗌𝗍, 𝖲𝗆𝗎𝗍, ... ژانر: جنایی، انگست، اسمات و ... 𝖶𝗋𝗂𝗍𝖾𝗋𝗌: 𝖬𝗈𝗈𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝗅𝗂𝗀𝗁𝗍 نویسن...