İyi okumalar. :)
Bölüm müziğini açmayı unutmayın.
2022
Üzerinde bir sürü isim olan kocaman bir duvar yalnızca okların ve harflerin olduğu. Cihan isimleri tek tek okudu inceledi bazılarının üzerinde çizgiler vardı. Bazıları silinip tekrar yazılmıştı ve bu çok belliydi. Cihan duvarın fotoğrafını çekerken bende etrafıma yeniden döndüm solda ve sağda olan iki kapıya yeniden baktım.
"Cihan diğer odalara bakalım mı?"
Başını onaylarcasına sallayıp sağ taraftan ilerlemeye başladı. Odaya ilk adımı mı attığımda dikkatimi çeken tek şey tavanın yüksekliği oldu. O kadar çok yüksekti ki, şaşırılması gereken asıl yer bence tavan değil de zeminden tavana kadar uzanan pencerelerdi. Pencerenin önüne koyulmuş çift kişilik bir yatak, sağ ve solunda komedin vardı. Kapının direk sol tarafında duvara yapışık olan bir gardırop ve sağında olan bir makyaj masası. Bir evli çiftin mükemmel odasıydı burası. Feneri alıp ilk önce makyaj masasını inceledim üzerine koyulmuş iki tane çok tatlı renklerde ruj, sağ tarafında rimel ve fondöten vardı. Makyaj aynası dışında küçük tatlı bir ayna daha o kadar güzel dekor edilmişti ki, tam bir kadın dokunuşu vardı. Cihan'da komodinlere bakıyordu hiçbir şey bulamamış gibiydi. Bende gardıroba baktım hiçbir şey yoktu, yalnızca kıyafet vardı o kadar.
Karşımızdaki odaya girdik tam hayalimdeki gibi kocaman bir kütüphaneydi. Bazı rafların yanında saksılar vardı belli ki önceden burayı çok güzel çiçeklerle kaplamışlardı. Rafları tek tek inceledim, bölümler özenle ayrılmıştı sıra sıra tek tek.
Camın yanına geldiğimde manzaraya doğru dönük olan bir sallanan sandalye vardı solunda ise bir şövale o kadar çok tatlıydı ki, gördüğü manzara ise daha çok güzeldi. Tek bir sebeple, açan bir çiçek bu oda ormanlık alanı görüyordu ve buraya uzun zamandır kimse gelmemişti - bildiğimiz kadarıyla - ama burada bir çiçek açmıştı nasıl olabilir? Bu kadar çok saksının içinde hiçbir çiçek açmamışken camın önündeki bu çiçek nasıl açabilirdi. Bembeyazdı tam bir yaz çiçeği gibi. Yaz çiçeği. Çiçeğin fotoğrafını çektim o sırada arkadan sesler gelmeye başladı. Cihan'a baktığımda oda aynı şekilde bana bakıyordu, hızla yanına gittim.
"Yeliz! Cihan! Neredesiniz?"
İçime soğuk bir su serpildi Emre'ydi bu Cihan Emre'ye seslenirken odadan dışarıya çıktık. Aşağı kattan sesi geliyordu. Sanırım merdiveni daha göremedi çünkü sesi gittikçe uzaklaşıyordu. Tam merdivenlerden iniyorken arkasından seslendim.
"Bir şey oldu sandım neredesiniz?"
"Buradayız Emre bir şey yok ama bulduğumuz birçok şey var."
"Benimde aynı şekilde ."
"Tamam, o zaman bir yere geçelim ama burası artık çok karanlık oldu ." Cihan saate baktı 23.00 olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Çiçeği
Novela JuvenilAklı hala ondaydı ama verdiği kararlar onu başka sonuçlara yönlendirdi. Zaman geldi hiç ummadığı anda karşılaştı hayatının en büyük aşkıyla . Hiç çıkarmadı kalbinden onu vazgeçemedi ondan ama emindi gün gelecekti her hayat hak ettiği anı yaşayacaktı...