11.BÖLÜM: Son Haber

642 2 0
                                    

Merakla dolu olan bölüme başlamadan önce bölüm müziğini açmayı unutmayın.

İyi okumalar dilerim.

:) :) :)

2022

Boğularak, zehirlenerek, kurşunla ve nefessiz kalarak. Geri yalnızca iki tane ölüm sebebi kaldı, ya ikisi de aynıydı ya da onlarda farklı. Aklıma köşkte bulduklarımız geldi silah, ilaç, not. Belki de bunlarla herhangi bir bağlantısı vardı. Peki hepsi bunlara bağlıysa notla ölen nasıl ölmüştü? Belki de diğer iki cesedin ölüm sebebi bu notla alakalıydı. O zaman her ölüme neden olan şey onların odasında bulunan her bir eşyaydı, peki biz neden dört tane bulduk. Belki de dikkat etmemiştik. Diğer gazeteyi alıp inceledim.

27.10.1999

"Merakla beklenen otopsi sonuçları çıktı. İki kişinin de ölüm sebebi belli oldu. Tahminleri şaşırtmayan şekilde iki kişinin ölüm sebebi de birbirinden farklı olduğu gibi diğer dört cesetten yalnızca biriyle aynı. İlki zehirlenerek diğeri ise alerjik bir nöbet geçirerek öldüğü tespit edildi."

Nöbet mi? En önemlisi de her birinin ölüm sebeplerinin gerçekten farklı olması, yalnızca biri hariç. Kim neden böyle bir şey yapar? Peki ya bunların arasında not ile ölen hangisiydi? Hala anlayamıyorum. Elimdeki gazeteyi bırakıp okumadıklarıma baktım, Ekim ayına ait olan son iki gazete kalmıştı ve birini alıp Masal ve Alkım başlığını aradım.

29.10.1999

"Ölüm haberlerinin son bulması içimize bir nebzede olsa su serpmesine rağmen Masal ve Alkım'ın bulunamamış olması yüreğimizde büyük bir acı ve endişe ile devam ediyor."

En son ki gazeteyi alıp devam ettim.

31.10.1999

"Masal ve Alkım'ın günlerdir bulunamaması bizi ne kadar endişelendirse de günler geçtikçe ümidimiz daha fazla yok oluyor. Bunun yanı sıra polislerde artık olayı incelemeyi daha çok yüzeyselleştirdi. Her anımız onları bulma umuduyla geçiyor."

Nasıl yani? Bu bir son muydu? Bu kadar büyük bir olay son mu buldu? Bu olay nasıl son bulabilirdi? Polis nasıl bunu yapabilirdi. Ya da yapmamış olabilirdi. Yalnızca gazetelere çıkmasını engellemiş olabilirlerdi, belki de gerçekten benim düşündüğüm gibiydi. Ama bu mümkün değildi, belki de ben yanlış anlamıştım. Yeniden gazeteyi alıp inceledim hayır doğru anlamışım son bulmuş. Telefonumu alıp hemen Emre'yi aradım. Telefonunu açtığı an konuşmasına fırsat vermeden söze girdim.

Yaz ÇiçeğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin