bab 4

1.2K 16 1
                                    

HARI INI tibalah masanya Tuan Ash bernikah dengan Mellisa di masjid tertutup dan hanya dihadiri wali hakim sebagai wali dan saksi di majlis pernikahan mereka berdua.

"Tuan Ashraf Zahred bin Tuan Adam." Panggil tok kadi.

"Saya." Jawab Tuan Ash.

"Aku nikahkan kau dengan Mellisa Adriana binti Abdullah Hakim dengan mas kahwin sebanyak 5,000 ribu ringgit tunai." Lafaz tok kadi.

"Saya terima nikah Mellisa Adriana binti Abdullah Hakim dengan mas kahwin sebanyak 5,000 ribu ringgit tunai. Lafaz Tuan Ash.

Dengan sekali lafaz akhirnya Tuan Ash sudah sah bergelar suami kepada Mellisa. Selesai sahaja akad nikah. Mereka terus pulang ke rumah.

"Malam ni aku nak kau layan aku." Kata Tuan Ash.

"Maaf Tuan Ash. Saya tak dapat nak tunaikan permintaan Tuan Ash malam ni." Kata Mellisa.

"Berani kau tolak ya. Kau dah lupa dengan syarat aku dulu." Marah Tuan Ash.

"Bukan macam tu Tuan Ash. Saya datang bulan hari ni. Jadi saya tak dapat nak buat apa yang Tuan Ash mintak." Jawab Mellisa.

"Oh. Lain kali bagitahu awal awal." Kata Tuan Ash dengan tegang.

"Maaf Tuan Ash." Kata Mellisa.

"Its okay. Tapi saya nak awak tidur dengan saya malam ni. Faham." Pinta Tuan Ash.

"Faham Tuan." Jawab Mellisa.

Mellisa pun masuk ke dalam biliknya untuk menukar pakaian sebelum dia tidur bersama Tuan Ash di dalam biliknya. Mellisa memakai pakaian tidur berwarna merah yang agak seksi. Dia terus mengetuk pintu bilik Tuan Ash.

"Masuk." Kata Tuan Ash.

Setelah Mellisa masuk. Tuan Ash memandang ke arah Mellisa yang berpakaian agak seksi dan membuatkan tergoda dengan kecantikkan Mellisa. Dia cuba menahan nafsunya agak tidak menyentuh Mellisa hari ni.

"Mari sini duduk sebelah aku." Panggil Tuan Ash.

Mellisa pun datang dan naik ke atas katil. Dia pun duduk di sebelah Tuan Ash yang dari tadi tidak berkelip memandang wajahnya.

"Memandangkan aku tak boleh nak sentuh kau. Apa kata kalau aku rasa bibir kau tu." Kata Tuan Ash.

"Bo..boleh." Jawab Mellisa dengan agak ketakutan.

"Okay. Aku nak kau baring sekarang." Arah Tuan Ash.

Mellisa terus mengikut arahan Tuan Ash. Dia pun membaringkan dirinya dan membiarkan Tuan Ash menindih badanya. Tuan Ash mula mendekatkan bibirnya ke arah bibir Mellisa dan akhirnya Tuan Ash terus mencium bibir Mellisa dengan agak rakus.

Mellisa mula menikmati ciuman yang diberi oleh Tuan Ash sehingga tangannya mula merangkul leher Tuan Ash. Dalam pada masa yang sama Tuan Ash mula meramas ramas payudara Mellisa sehingga membuatkan Mellisa terangsang.

"Aahhh."

Tuan Ash mula memasukkan tangan Mellisa ke dalam seluarnya agar Mellisa dapat mengusap dicknya yang mulai tegang akibat ciuman yang dia beri kepada Mellisa tadi.

"Aku nak kau usap dick aku ni." Pinta Tuan Ash.

Mellisa hanya mengikut arahan Tuan Ash. Dia pun mula mengusap dicknya Tuan Ash sehingga Tuan Ash mendesah.

"Aahhh. Laju lagi sayang." Kata Tuan Ash.

Mellisa pun melajukan mengosok dicknya Tuan Ash sehingga membuatkan air maninya pancut keluar membasahi seluar dalamnya.

"Ahhhh... aahhhh." Desah Tuan Ash lagi.

Tuan Ash dan Mellisa akhirnya tertidur bersama.

-


PEREMPUAN SIMPANAN TUAN ASHWhere stories live. Discover now