bab 6

1.3K 21 5
                                    

HARI SEMAKIN gelap. Semua kumpulan sudah pun menyelesaikan tugasan yang diberi tadi. Selesai sahaja makan cuaca agak tidak berapa baik dan terpaksa membatalkan aktiviti pada malam ini. Semua pelajar pun diminta untuk balik ke khemah masing masing untuk merehatkan diri.

"Mellisa." Panggil Tuan Ash.

Mellisa yang baru sahaja masulk ke dalam khemah terus datang ke arah Tuan Ash.

"Ya."

"Sebagai denda yang awak buat masalah pagi tadi. Saya nak awak ikut saya."

"Tapi bukan ke awak cakap awak bagi amaran je tadi." Kata Mellisa.

"Jangan nak lawan apa yang saya kata ya Mel." Kata Tuan Ash.

"Okay." Jawab pasrah Mellisa.

Aralyn agak senang hati apabila Tuan Ash mahu menghukum Mellisa.

"Is, tolong tengok tengokkan group kita sekejap." Arah Tuan Ash.

"Baiklah." Jawab Iskandar.

Tuan Ash pun membawa Mellisa ke sebuah pondok yang agak jauh dari kem mereka. Dia pun membawa masuk Mellisa di dalam pondok itu dan mengunci pintu pondok itu agak tidak ada sesiapa pun yang akan masuk ke dalam pondok itu.

"Awak kata awak nak denda saya. Kenapa awak bawak saya masuk pondok ni?" Tanya Mellisa.

"Memang aku nak denda kau pun. Aku nak kau layan aku malam ni." Jawab Tuan Ash.

"Layan awak malam ni. Tapi kenapa dekat sini. Kat rumah kan boleh." Kata Mellisa.

"Please Mel. Aku nak kau malam ni sebab aku dah tak tahan dah." Kata Tuan Ash. Dia menarik tangan Mellisa ke arah dicknya yang mula menegang dan menyuruh Mellisa mengusap dicknya.

Jantung Mellisa mula berdebar takkala Tuan Ash meminta dirinya untuk melayan hawa nafsu Tuan Ash. Dirinya mula terangsang apabila Tuan Ash meletakkan tangannya di dicknya yang mula tegang itu.

"Okaylah." Jawab Mellisa.

"Thankyou Mel. Aku tahu kau pun tak tahan dengan aku punya dick ni kan." Kata Tuan Ash.

"Mana ada." Tipu Mellisa.

"Sekarang ni aku nak kau baring dekat meja belakang sana dan lepas tu kau bukak baju kau." Arah Tuan Ash.

Mellisa terus ke arah meja di belakangnya. Dia pun membuka bajunya dan hanya meninggalkan seluar dan baju dalam sahaja di tubuhnya.

Tuan Ash yang tidak dapat menahan nafsunya terus mencium bibir dan leher mellisa dengan rakusnya. Tangannya mulai meramas ramas payudara Mellisa.

"Ahhh." Desah Mellisa.

Terdengar desahan Mellisa membuatkan dicknya semakin tegang. Tuan Ash terus membuka zip seluarnya dan mengeluarkan dicknya yang tegang itu dari dalam boxernya.

"Mel. Tolong hisap dia sekarang." Pinta Tuan Ash.

Tanpa berkata apa Mellisa terus memasukkan dick Tuan Ash ke dalam mulutnya. Dia terus menyorong tarik dick Tuan Ash yang berada di dalam mulutnya sehinggakan Tuan Ash mengeluarkan air maninya ke dalam mulut Mellisa.

"Aaahhh.... aahhh." Desah Tuan Ash.

"Mel. Telan je air tu." Kata Tuan Ash.

Mellisa pun terus menelan air mani Tuan Ash selepas Tuan Ash mengeluarkan dicknya dari dalam mulut Mellisa.

"Now aku nak kau bukak seluar dalam kau tu dan kangkangkan kaki kau tu luas sikit." Pinta Tuan Ash.

Mellisa pun terus membuka seluar dalamnya yang basah akibat terangsang dari perbuatanya tadi

PEREMPUAN SIMPANAN TUAN ASHWhere stories live. Discover now