Bab 11

1K 10 0
                                    

HAMPIR SETENGAH JAM Harris dan Danny menunggu Tuan Ash di luar wad dan akhirnya Tuan Ash keluar dari wad. Dia agak terkejut apabila melihat Danny dan Harris berada di luar wad Mellisa.

"Apa korang berdua buat dekat sini?" Soal Tuan Ash.

"Patutnya kita orang ni yang tanya kau tu buat apa dekat sini." Kata Harris.

Tuan Ash hanya diam membatu di situ.

"Asal kau diam. Kau tahu kan kau ada buat salah dengan kita orang." Kata Danny.

"Okay aku tahu aku salah. Tapi please jangan bagitahu dekat sesiapa pasal ni." Rayu Tuan Ash.

"Boleh tapi dengan syarat kau kena cerita semua ni dekat kita orang sekarang." Kata Harris.

"Erm okaylah." Jawab Tuan Ash. Dia pun duduk di antara Harris dan Danny di kerusi itu.

"Kita orang nak tahu apa hubungan kau dengan perempuan tu?" Tanya Danny.

"Dia tu sebenarnya isteri aku." Jawab Tuan Ash.

"Apa isteri!" Terkejut Harris dan Danny apabila mengetahui tentang status Tuan Ash.

"Aku jumpa dia dekat club malam yang selalu kita pergi tu. Masa tu dia jadi GRO dekat situ dan dia merayu dekat aku untuk tolong dia keluar dari situ. Aku tolong dia dengan syarat yang dia akan jadi milik aku sorang je dan tak akan ada orang lain yang dia boleh layan selain aku. Aku bayar dekat tauke club tu dengan harga 100,000.00 ribu ringgit." Terang Tuan Ash.

"Habis tu macam mana kau boleh kahwin dengan dia?" Tanya Harris.

"Sebelum aku bawak dia balik rumah dia mintak aku kahwin dengan dia sebab dia taknak tanggung dosa." Jawab Tuan Ash.

"Asal kau tak cakap dengan kita orang. Takda lah kita orang ni syak yang bukan bukan." Kata Danny.

"Aku belum bersedia nak bagitahu dekat semua orang." Kata Tuan Ash.

"Habis tu family kau tahu tak pasal dia?" Tanya Harris.

"Buat masa sekarang ni Lee je yang tahu Mel duduk dengan aku. Itu pun dia tahu yang Mel tu sebagai pembantu rumah aku dan bukan sebagai kakak ipar dia." Jawab Tuan Ash.

"Okay. Aku nak tanya kau kenapa dia masuk hospital. Dia mengandung ke?" Soal Danny.

"Ish kesitu pulak kau. Dia masuk sini sebab dia demam panas." Jawab Tuan Ash.

"Yelah mana lah tahu." Usik Danny.

-

-

-

TUAN ASH masuk semula ke dalam wad setelah Harris dan Danny pulang. Dia pun membawa roti dan air minerel untuk diberikan kepada Mellisa.

"Sorry aku lambat." Kata Tuan Ash. Dia meletakkan roti dan air minerel di atas almari kecil di sebelah katil Mellisa.

"Tak apa." Jawab Mellisa sambil tersenyum.

"Tadi aku jumpa doktor kata kau dah boleh keluar." Kata Tuan Ash.

"Ya ke." Kata teruja Mellisa.

"Erm boleh tak nanti saya nak cari mak saya balik." Kata Mellisa.

"Yang pasal mak kau tu jangan risau. Aku dah suruh orang tolong carikan. Sekarang ni aku nak kau rehat." Kata Tuan Ash.

"Terima kasih sebab awak tolong saya cari mak saya. Saya nak mintak maaf kalau saya ada susahkan awak." Kata Mellisa.

"Ish kau ni apa cakap macam tu. Mak kau kan mak aku jugak." Kata Tuan Ash dengan senyuman.

-

-

-
"HI ASH." sapa Aralyn.

"Nak apa?" Tanya Tuan Ash. Dia agak malas untuk melayan Aralyn.

"I nak ajak you keluar." Jawab Aralyn.

"Sorry I tak ada masa. I sebuk." Balas Tuan Ash.

"Ish you ni bila dengan I bukan main lagi you bagi alasan tapi bila dengan budak Mellisa tu bukan main. Dia tak buat apa pun you sebuk cari dia." Kata kesal Aralyn.

"Tak sekarang ni suka hati I lah nak keluar dengan siapa pun. Yang you nak sebuk ni apa hal." Marah Tuan Ash.

"I bukannya nak sebuk tapi kalau you rasa you nak si Mellisa tu baik you lupakan jelah." Kata Aralyn.

"Apa maksud you?" Soal Tuan Ash.

"I ada nampak dia mesra dengan seorang lelaki dekat kelas. Mungkin kekasih dia." Kata Aralyn.

Kata Aralyn membuatkan Tuan Ash agak kesal dan marah dengan Mellisa. Dia pun berlalu pergi meninggalkan Aralyn dengan hati yang penuh bara api yang panas.

"Habislah kau kali ni Mellisa." Kata hati Aralyn dengan penuh dendam. Dia tersenyum sinis apabila melihat Tuan Ash agak sakit hati mendengar tentang Mellisa rapat dengan lelaki lain selain darinya.

-

-

-

TUAN ASH pulang dengan agak marah. Dia terus melempar begnya di atas sofa dan terus menjerit memanggil nama Mellisa.

"Mellisa!" Jerit Tuan Ash.

Mellisa yang terdengar jeritan Tuan Ash terus keluar dari biliknya.

"Kenapa ni awak?" Tanya Mellisa.

"Berani kau ingkar arahan aku eh!" Marah Tuan Ash. Dia terus menampar pipi Mellisa.

"Kenapa dengan awak ni. Apa saya dah buat." Kata Mellisa sambil mengusap pipinya yang ditampar oleh Tuan Ash.

"Aku dah bagitahu dekat kau jangan nak layan lelaki lain lebih dari aku tapi kau degil!" Marah Tuan Ash lagi.

"Bila masa saya layan lelaki lain pulak ni." Nafi Mellisa.

"Kau jangan nak tipu aku!" Tengking Tuan Ash lagi. Dia pun terus menarik kasar lengan Mellisa ke biliknya.

"Awak nak buat apa ni Ash?" Soal Mellisa sambil cuba untuk melepaskan genggaman tangan Tuan Ash.

"Malam ni aku akan buat kau lebih teruk dari sebelum ni." Kata sinis Tuan Ash. Dia pun menolak Mellisa ke katil dan mula mencium leher dan bibir Mellisa dengan rakusnya. Mellisa cuba menolak namun dihalang oleh Tuan Ash.

"Ash. Jangan buat saya macam ni." Rayu Mellisa namun tidak diendahkan oleh Tuan Ash.

Tuan Ash mula membuka pakaian Mellisa dengan agak kasar. Dia pun membula seluar dalam Mellisa dan terus memasukkan jarinya ke dalam pussy Mellisa dengan agak kuat.

"Aahhh Ash. Sakit." Kata Mellisa.

Tuan Ash tidak peduli dengan Mellisa dan dia terus melajukan gerakkan jarinya sehingga Mellisa mengeluarkan air maninya. Tuan Ash pun mengeluarkan jarinya dan terus menjilat jarinya yang sudah terkena air mani Mellisa. Dia pun terus membuka seluarnya untuk dia memasukkan dicknya di dalam pussy Mellisa.

"Aaahhh." Desah Mellisa.

Tuan Ash pun mula melakukan sorong tarik dicknya yang berada di dalam pussy Mellisa. Nafsunya semakin mengila apabila mendengar desahan dari Mellisa. Dia pun kembali mencium bibir Mellisa sambil meramas ramas payudara Mellisa dan membuatkan nafsu Mellisa tidak keruan.

"Aaah aahh ahh." Desah Tuan Ash apabila dia memancutkan air maninya ke dalam pussy Mellisa. Dia pun mengeluarkan dicknya di dalam pussy Mellisa dan menyuruh Mellisa menghisap dicknya.

Mellisa pun hanya turut sahaja suruhan Tuan Ash agar dia tidak dimarah oleh Tuan Ash walaupun ini kali pertama dia tidak suka dengan apa yang dilakaukan oleh Tuan Ash kepadanya.

PEREMPUAN SIMPANAN TUAN ASHWhere stories live. Discover now