Şimdi Nikonun kucağında teknedeyim kulağına yaklaşıp son kalan enerjimle duyması bilmesi için bağırıyorum.SİZDEN NEFRET EDİYORUM!!!!!!
——————————————————————-
Gün geçmiyor ki ben Ağrılar içinde uyanmayayım....bu kez hem başım ağrıyor hemde bileğim.
Yalnız böyle bir acı yok aq. Millet bu acıyı hissederek tekrar tekrar nasıl intahar ediyor anlamıyorum.
Neredeyim ben tiriplerini aştığımı fark etmişsindir diye umuyorum. Dünden sonra hastenede olduğumu biliyorum. Büyük bilgelik Pehhh...
Yorgunum görüyorsun....
Hem bedenen hem de ruhen fena bir çuvalladım. Resmen kamyon filosu geçti üstümden.Dün çok kötüydü yani sanırım dündü.
Ne kadar baygın kaldım hiç bilmiyorum. Olay çıkarttığımda çok güzel bir gün batımı vardı ha harbi o anda ölünürdü bak o kadar iyi....
Baya ölüm pazarlıyorum, yine formundayım!
Bak bak benimkiler uyandığımı anladı nasıl tatliş bir telaş.....
Dillerini de anlamıyorum İtalyanca höykürüyor 1. Babacık nasıl iyi bir hitap;)
Sanırım bu kafamda dikilen herif doktor. Tutma lan o ışığı gözüme far gibi yaktı bütün devrelerimi başım ağrıyor zaten....
Doktorun yanında belli etmiyorum ama ben bu kazmalara çok sinirliyim.
Heidy miyiz lan biz Polyanamıyız ?aaaa babişler demek beni sırf oyun oynamak, kişisel egonuzu tatmin etmek için başka bir ülkeye kaçırdınız.
Ne kadar tatlı hı hı.... Yetmedi bir de bebek yapmak isiyorsunuz, sonra sevişiceğiz ama dur hemen değil.
Hadi acıktık yemek yiyelim.... Polyana siksin alayınızı....
Kusura bakma böyle önünde Allah ne verdiyse bıraktım ama yani anlatmaya gerek yok görüyorsun.
Bak bak 2. Dadyy bana sesleniyor. Ay kıyamam nasıl üzgün pozlar, endişe içerikli bakışlar. Bunların ikiside Oskar almalı böyle bir oyunculuk yok!!!!
Bebeğim, iyi misin? Ağrın var mı? Doktor ağrı kesici yapabileceğini söylüyor.İster misin?
Başımla onayladım. Yok öyle bundan sonra mecbur değilsem konuşmam ben bunlarla. Belki bıkıp bırakırlar hıh ne dersin?
Bırakırlar desen ölürsün! Aman iki dakika moralde verme anca seyret oku yani....
Çok korktuk bitanem , özür dileriz.
Götüm....
He özür diliyorki yumuşayıp istediklerini yapayım nah yaparım.
Ağrı kesici seni rahatlatır birazdan....
Doktor hafif çorba içebileceğini söyledi.Ben haber vereyimde, bebeğimizin çorbasını getirsinler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Ailem bxbxb
ChickLitYetimhanede büyümüş bir gencin kendini bir anda İtalyan mafyası iki adamın bebeği olarak bulmasını ve gelişen olaylar age play ve eşcinsel evliliklerin normal görüldüğü bir evren