Sennn doğru söyle bak kandırmıyorsun beni di mi baba?
Asla bitanem. Doktor olarak konuşuyorum şuan seninle güvenini asla bir daha kırmam.
Hazırmısın? İnelim mi sahile?
Evet babam seninle hazırım.
————————————————————————
Çok tedirginim, ter boşaltıyorum.... midem ağzımda kusucam..... mecazen değil be harbi...
Öğöö.......
Geçti güzelim, kasma kus rahatla!! İyi olacaksın, baba yanında....
Helen!!!!!
Temiz bir bez ıslat, su ve ıslak mendil çabuk...
Kız ne ara gitti geldi şok... rahatladım. Her yerimi temizledi , Sudan bir kaç yudum içirdi.
Daha iyimiyiz güzellik...
Gözlerinin içi gülüyor bana gülerken....
-Ben öz....
Anlaşmıştık. Saçma sapan şeylere özür dileme...
Babalarının görevleri bunlar, severek yapıyoruz...
Muck ohhh mis mis benim oğlum.
Belkide Tanrı benden nefret etmiyordur! Kaybettiklerimi telafi için yollamıştır, bu adamları?
Kucağı huzur, sakinlik denize 5 metre sahile oturduk.
O oturdu ben kucağındayım. Gözleri gözlerimde .... meyve suyu içiriyor şimdi. Şezlong masa her şey ultra lüks otellerden bile konforlu biz kuma çöktük.
Sırtımı denize döndüm, fark etti usulca uyum sağladı bana....
-Diego....
Söyle sevgilim.......
-Neden ben? Milyonlarca insan ..... neden beni istedin.....
Sevgilim, bitanem.... sana yalan söylemek, güvenini kaybetmek istemiyorum.....
Çok eskiden tanıyorum seni.... 8-9 yıl önce tanıştık ama sen beni unuttun....
-Ben seni unutmam diegom senin gibi bir güzellik nasıl unutulur?
İşte... yalan söylemek istemiyorum. Her şeyi hatırlamanı sağlayacağım....
Bana güvene bilir misin?
-Güvenirim...... güveniyorum... sen benim hem babam hemde sevgilimsin di mi baba?
Bu age play oyunu bile senin için kendini güvenli bir alanda hissetmen için.....
Ve evet biz senin her şeyiniz.... sen de bizim her şeyimizsin......
İnanmayı seçtim.... güvenmeyi... sadece zamanı var dedi... kabul ettim.
Helen önde arkada iki koruma koliler taşıyorlar sahile!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Ailem bxbxb
ЧиклитYetimhanede büyümüş bir gencin kendini bir anda İtalyan mafyası iki adamın bebeği olarak bulmasını ve gelişen olaylar age play ve eşcinsel evliliklerin normal görüldüğü bir evren