Onu çok sevin demiycem, onada bana olduğunuz gibi aşıksınız! Beni anlatın ona.... Sizi.... Sev.
Çağın bayılma! Bırakmak yok uyan! Uyan!
Doktor: Korkmayın müsade edin binelim. Biriniz gelin çabuk!
Diego bebeğinin yanına bindi saçlarını okşuyor durmadan konuşuyordu onunla çok geçmeden hastaneye vardılar.
Çağın doğum için ameliyathaneye alındı. Kapıda Nico ve Diego endişe ile gelicek güzel haberi bekliyorlardı.
_______________________________________
Ameliyathane nin etrafında yoğun önlemler aldırmıştı Tom. Lex özel kıyafetlerden giymiş ve içerde nöbetteydi camdan her anı takip ediyor küçük prensini ve prensesini koruyordu.
Koltuklarda yan yana oturan ikili heyacanla bekliyordu.
Nico Diego'yu hafifçe yanına çekip kucağına yan bir şekilde oturttu.
Kokusunu içine çeke çeke sevdi haftalardır hasreti ile delirdiği adamı.
Çok korktum, çok sensizlik fikri delirtti beni. Sana söz verdiğim için ayakta kalabildim.
Aklım hep sizdeydi sevgilim. O deli Çağınımı öldürmek istiyordu. Onu ikna etmek için...
Die duymayı kaldıramıycağım şeyleri anlatma bebeğim. Dayana bilicek durumda değilim.
Korkma bitanem, hiç bişi olmadı piskitatris olmamın avantajı ile onu manipüle ettim.
Çağına dokunucaktı!
Dişlerini sıkarak konuşuyordu şimdi Nico. Diego onun gözlerine bakıp dudaklarını öperek sakinleştirdi.
Bunu o kadar yavaş ve ustaca yaptıki Niro'nun sınırı uçup gitti.
Çağın, o nasıl dayandı sevgilim çok korktum. Bebeklerimize bişi olucak diye.
Küçük alanına girdi tanrım ne büyük bir şans. Ama seninle görüntü konuşunca normale döndü.
Akıllı miniğim benim fark ettim, o kadar iyi bir oyuncu ki sevgilim!
Aşkım bebeğin beni dövdü ya!
Hahaha ne! Yapmış olamaz benim sevgi kelebeğim.
Suratıma gelişine bir çaktı!
Gülüşerek tüm olanları bir birlerine anlattılar. Aslında amaç bu sınırlı gergin vakti biraz olsun düşünmeden geçirmekti.
Ameliyathanenin kapısı açıldığında gülümseyerek Doktor çıkmıştı.
Doktor: Tebrik ederim sağlıklı bir kız çocuğunuz oldu. Annede bebekte çok iyi. Odaya alıcaklar şimdi kızınız şimdilik kontrol için bebek odasına alınıcak kim eşlik edicek ona?
Nico ve Diego aynı anda konuştu,
Lex...
Lex...
İkiside bebeklerini sevgilileri ile görmek istiyordu. Zaten çok nakoz verilmediği için yarım saate uyanıcaktı güzel bebekleri.
.
.
.
Çağın ağlayarak sayıklayarak uyanıyordu.Pislikler, pis adamlar, kandırıkçılık yaptınız! Hani bendim ilk bebeğiniz!
Bebeğim, uyan hadi annecim.
Dit hep o kızım kucağınızda bana bir kez bakmadınız. Kızımı verin ııııı....
Nico ve Diego onun bu şirin hallerine gülüyorlardı. Bu sefer Nico öptü saçlarını miniğinin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Ailem bxbxb
ChickLitYetimhanede büyümüş bir gencin kendini bir anda İtalyan mafyası iki adamın bebeği olarak bulmasını ve gelişen olaylar age play ve eşcinsel evliliklerin normal görüldüğü bir evren