2. Sezon 20. Bölüm

680 65 70
                                    

Çağın artık gözlerini açık tutamıyordu. Uykuya yenik düştü.

Doktor neden oldu bu?

Doktor: Stres üstüne mutluluk heyecan korkmayın çok normal bu gece burada kalın. Takip edelim olur mu?

Tabi büyük bir yataklı oda ayarlansın lütfen özel bir hemşire de burdayız bu gece.

Ohhh çok mutlu ve deli gibi korkmam normal mi?

Normal bitanem. Şimdi biraz söz verdiğimiz gibi kızımızı sevelim.

Kızımız Nico!

Kızımız Dıe, kızımız....!

_______________________________________

Çağın karanlık odada yine o tanıdık dezenfektan kokusu ile uyanmıştı. Bu sefer büyük bir yatakta sevgilileri ile yatıyordu.

Mide bulantısı ile uyandı. Dünden beri yemek yemediğini hatırlayıp yüzünü buruşturdu.

Yataktan kalkmaya çalıştığında İki koca adam uyanmıştı. Uykulu bir şekilde sordular.

Bebeğim bişey mi istedin?

Doktor çağırmamı istermisin güzelim?

Kalkmama yardım eder misiniz? Tuvalete gitmek istiyorum.

Miniğim bunun için kalkmasan. Bez takmıştım değiştiririm istersen. Serum dan dolayı sık sık çişin gelicek.

Ama utanıyorum şimdi sevgilim. Kocaman oldum ya! İğrenmez misin?

Diego çağını kucağına aldı. Yerden yapışmış saçlarını taradı eli ile. Miniğini rahatlattı.

Hiç öyle birşey mümkün ola bilir mi? Ne senden nede Nico dan asla tiksinmem.

Bende aynen bitanem. İlk kez yapmıyoruz bunu. Normalde istememezsen saygı duyarız. Şimdi sağlığın için izin ver olur mu sevgilim?

Olur babacım, ben dünden beri yemek yemedim de midem bulanıyor.

Ah miniğim haklısın! Serum vardı tansiyon derken uyudun. Nicom doktora danışsan Çağınım ve minik prensesimiz için ne yiye bilir öğrensen.

Muah.... Muahhh hemen sevgilim.

İki öpücük vermişti Nico biri karnındaki kızınaydı.

Çağını uygun bir şekilde yatırıp bezini açtı Diego. Önce karnına bir öpücük verdi sonrada ıslak mendille temizleyip miniğin erkekliğine öpücük bıraktı.

Ya pisim şimdi Dıe....

İftira atma kendine kızarım ha! Benim Çağınımsın sen! Asla pis olamazsın.
.
.
.
Hastaneden çıkmış evde önündeki meyve tabağını yiyordu.

Helen: Diego Bey, moda evinden geldiler güvenlik kontrolü olumlu izninizle denemeniz için getirsinler mi?

Bizim ekip tarafından teslim alınsın! Yardıma ihtiyaç duymuyoruz. Güvenlik kırmızı kod bunu unutmayın!

Helen: Derhal uyguluyoruz.

Helen, hiç bir taziye çiçeği paket alışveriş arabası sınırlardan içeri girmiycek!

Helen: Bilgi verilmişti efendim.

Teşekkürler anlayışın ve yardımın için.

Annem, bir... Sorun mu var? Kırmızı kod ilk kez uygulanıyor.

Yeni Ailem bxbxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin