Bölüm 52

1.1K 79 66
                                    

Nico neler oluyor?

Oğlumuz DİE senin gereksiz bulduğun bilgiyi hatırlayarak yardım istedi babasından....

Nasıl buldunuz mu yani?

Hayır o konum attı Sevgilim oğlum bir dahi.....

Ne..... nerede oğlum Nico.....

Slovenya güzelim Slovenya......

Tom Slovenya'da ne kadar güvendiğimiz adam varsa haber ver.... konum bu asla asla varlıklarını belli etmiycekler  duydum mu?

En kıymetli hazinem ellerinde....

Çaçın Bebeğim babaların geliyor.....

——————————————————————

Sabret Çaçın babaların senden vazgeçmez.... şimdi sakin olmalı ve belli etmemelisin...

-Birajcık acıttım mevye yiyebilir miyim?

Tabiyki ufaklık muz olur mu?

-Hıhı yeyim....

Mutfağa doğru gittiklerinde sesleri geliyordu dinlemeye başladım....

Sevgilim.... hadi ama daha ne kadar sabretmeliyiz...?

Off sevdiğim hazır değil, bak yeni yeni alışıyor... biz ona sevgi vermek için yanımıza aldık sex için değil...

Aşkolsun aşkım ben Bebeğimi hissetmek istiyorum diye nerdeyse Sapık diyceksin....

Hayır güzelim, onlardan farkımız olmalı ben çok seviyorum ufaklığı onu hiç bir şeye zorlamam, buna izinde vermem....

Ohh aslan İgor diyeceğim aklıma gelmezdi... bu İva niyeti bozdu bana...İgor olmasa yataktayım...

Babişim lütfen hızlı ol lütfen....çaçının totosu zorda.....

Muzumu güzelce yedikten Sonra koltukta tv izliyorduk... güzel bir animasyon inanılmaz aile...

Başım İgorun göğsüne yaşlanmış üstümde battaniye... mayışmak üzereydim ki ....

Battaniyenin altından bir el bacaklarımı okşamaya başladı... bezim olmasa düşünmek bile istemiyorum...

-Dokuyma bana şek elini ....

İgor neler olduğunu ilk anlamadı...

Neler oluyor ufaklık.... sorun ne?

Sadece bacağını seviyorum bebeğim ne var bunda....

-Dokuyma bu pis doluyuş, kötü Çaçın pis hissediyor....

Saçmala Çağın yakında altımda inlerken hatırlatıcam sana bu sözleri....

Korku ile sıçrayıp İgorun kucağına çıktım... sanırım titriyorum... bu adamla yalnız kalmak istemiyorum....

Yeni Ailem bxbxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin