B13

3.2K 157 39
                                    

Bağırışları kulaklarımda çınlıyor....
Baba diyor sadece baba diyor .....

Yürüyor, şoktayım.... Sevgilim vurulmuş bebeğim en büyük korkusuna yürüyor... hiç bir şey yapamıyorum..

Telefonu kapatıp kendime geldim. Koşmasam Bebeğim şimdi yok.

Offfff kucaklayıp suyun içinden çıkardım minik bedenini ....

Derhal doktor çağırın derhal!!!!!

Nico ya haber verin hemen gelsin.....!

Bebeğimin babasına ihtiyacı var.....!

Bize ihtiyacı var.........

——————————————————————-

Yine o iğrenç baş ağrısı..... buna eşlik eden ani baş dönmesi ve mide bulantısı.....

Çift cinsiyetli, sex yapmış bir birey miyim? Yoğğğ bebem o başka kurguda bunda şey var işte şeyy ....

Ben var yersen........

Gözümü kusmak için açıp ani kalkmanın etkisi ile yere kapaklanıp yarınlar yokmuşçasına kustum....

Çağın üçlü kombo yapıyor, oysa Çağın başka bir üçlü tercih ediyordu.

Midem öyle bir organ yoğğğ... çocukluğum çeşitli nedenlerle hep hastanede geçti. Bu kokuyu nerde olsa tanırım...

Deterjan karışmış havası kaçmış çamaşır suyu kokusu.....

Gözlerimi açamadığım için seslerden başım daha çok ağrı yaptı ve tahmin et ne oluyor şuan??

Çok ge...

İlahi bakış açısı

Doktor çabuk doktor gelsin!!!

Hastane odasında kaos oluşmuştu. Çağın bir kaç saattir baygındı ve uyanır uyanmaz düşüp kusarak tekrar bayılmıştı.

Diego ve Nico perişandı. Özellikle Nico olanları engelleme şansı olmamasına rağmen tüm suçu kendinde buluyordu.

Doktor onları dışarı aldığında Nico bağırarak duvara yumruk attı...

Artık öfkesini tutamıyordu. İçerdeki küçük beden ona olan sevgisinden bu haldeydi.

Eşi onu bırakmıyordu ki, bu işin sorumlularından hesap sorsun......

Hayır Nicom o kolunu kırsalda ilk önceliğimiz bebeğimiz.....

Ağlamaya başladı, hem ağlıyor hem yalvarıyordu.

Nicom Sevgilim görmedin, görmedin iyi ki onu öyle görmedin.....

Nico deliriyordum, Nico sana bişey oldu diye delirirken gözümün önünden kayboldu.....

Ben ben kötü bir babayım.... Sevgilim beceremedim. Benim yüzümden bu halde.....

Her ikiside hatta içerdeki çocukta kendini suçluyordu.

Yeni Ailem bxbxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin