Bölüm 53

1.2K 77 32
                                    

Yazardan

Çağın Çağın Çağın yok aç aç annem ben geldim Çağın ölemezsin kalk....

çok soğuk orası üşütür Nico söyle yerine yatsın....

Ambulansa koyarlarken DİE hala sayıklıyordu...

Nico güçlü olmak bebeklerine sahip çıkmak zorundaydı....

Nico artık hastanelerden nefret ediyordu... Çağın doğduğundan beri hep hastaneye yatıp çıkıyordu....

Düşündü de huysuzluk ediyor diye içinden kızdığı iyileşmek için burdayız diye düşündüğü zamanları ....

Diegoyu hiç bu kadar bitik görmemişti...

Çağın ameliyata alınmıştı... kurşun kalbine çok yakın bir noktaya girmiş çıkmamıştı....

Saatler saatler sürdü ameliyat DİE ve Nico çöktükleri yerden bir an olsun kımıldamadılar....

Doktor sonunda terden görünmez olmuş önlüğü ile çıktı kapıdan....

Doktor:Çok zor bir ameliyattı... kalbe çok yakın damarı parçalamış çok zor müdahale edebildik...

Doktor:pıhtı atması ihtimaline karşı yoğun bakımda tutucaz....

Doktor:Bakın ümitli konuşmayı bende çok isterdim fakat genetik olarak zaten zayıf bir çocuk... kurşun....

Tamam yeter... Bebeğim iyi iyi olucak... bekleriz sorun yok...

ne gerekirse nerede gerekirse para hiç sorun değil... o iyi olsun...

Doktor:Peki gerekli düzenlemeleri yapıcam...

DİE duydun mu Bebeğimiz iyi daha iyi olucak...

Neden beni seçti Nico?

Sen olsaydın kendini seçermiydin? O senin oğlun o yüzden seni seçti....

İlk günde beni seçtiği gibi dimi Sevgilim....

Hadi bitanem kalk lütfen güçlü olmalıyız...

Çağın özel bir yoğun bakım odasına alındı ...

Başında korumalar izinsiz hemşire bile giremiyordu...

Hemen yan tarafında süit bir oda açtırdı Nico kendileri için.... katı tamamen kapattı....

İki gün boyunca uyutuldu Çağın... doktor normal odaya almadan uyandırmayı düşündüklerini ama uyanmama ihtimalini hatırlattı....

Uyanacak benim güzelim... çok özledim Ela'larını uyanır...

Uyanmadı.... günler günleri kovaladı Çağın açamadı güzel gözlerini....

DİE uyanık olduğu her an konuştu bebeğiyle ama tepki alamadı....

3 haftanın sonunda eve seyyar bir hastane kuruldu... Çağın İtalya'ya özel ambulans uçakla nakledildi....

Eve geldiklerinde Nico biraz olsun umutlandı... Bebeği alıştığı kokuyu yumoşunu hissederdi açardı gözlerini....

Çağından

Görüyorum sizi, öyle duyuyorum süzülüyor gibiyim.... Araftayım..... ne kalabiliyorum....
Ne gidebiliyorum....

Hiç istemiyorum Annişim kokun kokun burnumda.... doyamadım.... doyamamki....

Babam yapma böyle ben... ben gidince kim sarıcak yaralarınızı benim güçlü kocaman babam.....

Yumoş beni hissedebiliyorsun... biliyorum minik oğlum.... üzgünüm iyi bak dedelere olur mu?

Yeni Ailem bxbxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin